En_annen Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 snoop dogg har funnet opp mange eller ihvertfall noen ord. Hvordan fikk han det til, da mener jeg å få det i ordboka for det første og det andre å si dem uten å få mange spørsmål fra media og alt? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hvilke ord har han funne opp? 1 Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 (endret) fant ingen liste, men blant annet slangen: Bizzle = Bitch Shizzle= sure* Nizzle= N*gga og mye mer Endret 2. april 2011 av En_annen Lenke til kommentar
Zash Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Håper ikke at du tenker på Urban Dictionary som ordliste... Ellers så fant jeg ikke de ordene i noen andre ordlister. Lenke til kommentar
En_annen Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Håper ikke at du tenker på Urban Dictionary som ordliste... Ellers så fant jeg ikke de ordene i noen andre ordlister. Ikke direkte i ordboka, men når han startet å rappe og han sa disse ordene, hvordan fikk han publikum til å forstå hva han sa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå