HelenaN Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Takk for en hyggelig dag! Flott vär fikk vi også. Her kan vi poste våre bilder. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Takk for turen ja. Fin temperatur og fint lys i dag! Satt akkurat og skulle starte bildetråd selv, men du slo meg så vidt. Bra jeg sjekket en siste gang før jeg postet. Ikke første gangen det skjer Stiftsgården: Blomster: Rosa matte (En kandidat til aprilutfordringen min): Kjærester: Trondheim S i forandring: Litt av Nidarosdomen 1: Litt av Nidarosdomen 2: Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Du verden, den Stiftsgården din ble mektig fin,Eivind...bra det objektivet der. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Jeg har bare ordnet noen få...de som var temaet for Aprilfesten, kommer med andre siden:(det går på teksture i tre og stein) Resten av tre- og stein-vakkert kan sees på bloggen for Aprilfesten. Endret 4. april 2011 av RandiA Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Flotte bilder fra dere begge, og så mange intressante detaljer du fant Randi! Jeg fölte meg jo ikke bra, så det ble ikke särlig mange bilder. Synd, for det var meget pent lys igår. Lenke til kommentar
RambaZamba Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Takk for turen. Så flotte bild dere har tatt. Her er noen piksler fra meg. Kritik velkommen på min flickr side. Hilsen, Hagen 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Kjekke bilder....og utrolig fint det av Kaia... Noen etternølere: Refleksjoner I farta Bad Spit i Sølepytt Endret 4. april 2011 av RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå