En_annen Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Som sakt, det var mye krangel om hvem som var den beste tilbake i tiden, mens de fortsatt levde. Jeg kommer ikke til å skrive mye mer nå (kanskje oppdaterer senere) men en simpel forklaring: Fortell hvem som du mener er best (for det meste bare tekst messig), og hvorfor du mener det. Hold deg til emne og ikke mobb andre for hva de mener. Alle slike svar vil bli anmeldt til en administrator og fjernet. Stemmene som har kommet inn: The Notorious B.I.G: 0 2pac: 1 Jeg mener selv at 2pac er best. Jeg har hørt noen få av de, og de aller fleste var veldig bra. Jeg kjøpte faktisk en hell CD fra bigge, etter å ha hørt Juicy, men jeg var ikke fornøyd. Jeg liker ikke Bigge sin stil, men 2pac hadde talent, og veldig fengene melodier, og bedre rim. Endret 3. april 2011 av En_annen Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Denne tråden mangler et poll. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Og korrigering. "The Notorious B.I.G.", ikke "B.I.G Notorious" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå