medlem-208700 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hallo Jeg kjøpte meg en Asus G73JH for ca 1/2 år siden. Har hatt problemer fra første stund, maskinen har vært på værksted 3-4 ganger. Hva kommer bluescreen av? Hvorfor klarer ikke support å fikse maskinen? Jeg kjøpte meg pcn forr 11k man forventer jo litt kraft fra det, men maskinen er så og si mere på værksted en hjemme. Hva skal jeg gjøre? Hva skal til før jeg får ny pc? Jeg er helt dritt sur, og holder på og slå driten av pcn hvær gang jeg ser en blåskjerm komme opp mens jeg spiller med gutta.. Hva kan jeg gjøre?! Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Tatt opp før, etter 3 forsøk på reperasjon har du rett til å heve kjøpet og få tilbake pengene dine = ny maskin. Heve kjøp ved 3. feil på PC? søk neste gang. Lenke til kommentar
medlem-208700 Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Bluescreen problemet har jeg hatt 2-3 ganger med den jeg har nå, så jeg må sende inn maskinen og "håpe" på at jeg får enda en til bluescreen etter rep? Har hatt flere skjerproblemer da, men ikke bluescreen. Først var det at hele skjermen ble grå med noen røde vannrette striper, etter 5-10 sec slo den seg helt av Endret 2. april 2011 av emilzxc Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 BSOD ja. Kan godt ver at der er rammen som er gåen, det er det hos meg. men jeg har ikke muilighet til å sende min inn enda pga skulegang. Kjør en runde med memtest Da finner du ut med en gang om det er minne eller ikke som gir det BSOD Lenke til kommentar
medlem-208700 Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Jeg har prøvd nokk, gidder ikke mere. Dette skal support finne ut, vist ikke blir det ny maskin til meg Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Når du får bluescreen skal det dukke opp en feilmelding nesten helt øverst, skriv den. De forteller hva som er feilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå