Kalaz Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Har en ekstern "1,5 iomega" Det funker helt fin å kopiere fra... Men det funker verken å å kopiere noe over eller lage nye mapper. Ivertfall, når jeg prøver og legge noe over: Kan ikke lese fra kilde disk eller disk ...og når jeg prøver og lage ny mappe: umulig å lage mappen 'ny mappe' Fil system feil (65535) Takker på forhånd! Edit: Bilde lagt "ved", og tekst redigert(skriveleif)... Endret 2. april 2011 av HenPower7 Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) K, kan du kopiere filer fra disken til maskinen din? Hvis ja: du har bare leserettigheter, ikke lese OG skriverettigheter. Hvis jeg skal gidde å hjelpe deg videre derifra, om hvordan man fikser "read write permissions" må du gidde å oppgi hvilket operativsystem du har. nuvel, jeg gjetter vista/windows 7, da kan du enkelt fikse det ved å laste ned denne plugin'n: How to Create a Take Ownership Shortcut in Windows 7 Etter å ha installert plugin'n, høyreklikker du på disken, og velger "Take Ownership". Lykke til. Endret 2. april 2011 av fiberkanin Lenke til kommentar
Kalaz Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Beklager glemt og legge ved oprativsystem: Ivertfall det gjelder Windows 7 "64 bite, home premiume/ultimate(altså to pcer)... Men skal prøve ditt forslag. Edit: Innstalerte det og høyreklikket "og det var ikke take ownership der" Kan kun kopiere *FILER* fra "den" og ikke motsatt... Endret 2. april 2011 av Hårek Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Kan være en feil i filsystemet. Enkleste løsning er antagelig å lese ut filene du trenger, og så formatere. Eller prøv chkdsk først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå