Phrode Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Heisann! Har brukt et logitech tråløst tastatur en stund. Her om dagen begynte det imidlertid å surre. Når jeg skal skrive en bokstav, kommer det alltid to bokstaver ekstra, for eks når jeg skriver R kommer det ERT, noe jeg syns er kjempefestlig Noen som har en ide? lurer på om det er software el hardware feil. Ha en fortsatt fin dag! Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Tror ikke dette har noe med emnet "Programvare" å gjøre Men om du har et annet tastatur tilgjengelig, prøv dette på samme maskinen. Skjer samme feilen, er det ikke noe i veien med tastaturet ditt. Om det andre tastaturet fungerer, er dette logitech tastaturet ditt mest sansynlig defekt. Men trådløse tastaturer er vel genrellt dårlige.. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 bytt batterier... sjekk avstanden til mottaker/sender... og et lite tips som har hjulpet meg er å sette selve mottakeren på høykant. spessielt ved siden av skjermen og andre metalflater. øker rekkevidden også! :wink: eg ville helst ha satset på batteriene. har selv trådløst tastatur og mus fra logitech. hver gang eg oppdager noe utenom det vanlige sjekker eg først avstanden til mottakeren, og så om det ikke hjelper bytter eg alle batteriene... funker fint 2 året på rad. beste pakken eg har hatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå