HaxyQ Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hei. Har sirklet meg inn på Hedmarktoppen fhs, men har ingen anelse om hvordan skoleårene og fagene fungerer på folkehøgskoler. Jeg ser de har noe som heter "Kreativ", som jeg ønsker å velge. Men er dette ett fag? Eller må jeg plukke fag innen denne kategorien? Hvor mange fag kan man ta på ett år? En generell forklaring på dette med valg av fag og retninger mottas med takk! Lenke til kommentar
andreasvik Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 man må plukke hovud/grunn fag, så er der gjerne 1 eller 2 valfag der jeg gikk hadde jeg hovudfaget mitt og 2 "valfag".. går ut ifra at kreativ er noe slags kunst fag, men du må lese hva faget dreier seg om og hva du får gjøre der Lenke til kommentar
Gjest medlem-122015 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hei! Jeg går på Hedmarktoppen FHS nå og digger det..jeg går på x-sport og ikke kreativ-linja men det ser ut som kreativlinja koser seg veldig! Velger du kreativ så vil du ikke bare holde på med en bestemt ting innenfor kreativitet, men du driver med mye forskjellig. Man drar også på en tre ukers langtur. Klassen min dro til New York og Hawaii, helt konge! Det er en del valgfag, men de fleste er sportslige som ishockey, innebandy, volleyball osv, men jeg vet de har foto, årbok og desertlaging som valgfag og. Anbefaler hedmarktoppen VELDIG sterkt da det er mitt beste år så langt i livet. Du får venner for livet og utvikler deg selv. De har en egen facebookside der du kan se noen av arbeidene til blant annet kreativ :)Håper dette hjalp, good luck! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå