Gå til innhold

Hvordan fungerer folkehøgskolen?

HaxyQ

Anbefalte innlegg

Hei.

Har sirklet meg inn på Hedmarktoppen fhs, men har ingen anelse om hvordan skoleårene og fagene fungerer på folkehøgskoler.

Jeg ser de har noe som heter "Kreativ", som jeg ønsker å velge. Men er dette ett fag? Eller må jeg plukke fag innen denne kategorien? Hvor mange fag kan man ta på ett år?

En generell forklaring på dette med valg av fag og retninger mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest medlem-122015

Hei! Jeg går på Hedmarktoppen FHS nå og digger det..jeg går på x-sport og ikke kreativ-linja men det ser ut som kreativlinja koser seg veldig! Velger du kreativ så vil du ikke bare holde på med en bestemt ting innenfor kreativitet, men du driver med mye forskjellig. Man drar også på en tre ukers langtur. Klassen min dro til New York og Hawaii, helt konge! Det er en del valgfag, men de fleste er sportslige som ishockey, innebandy, volleyball osv, men jeg vet de har foto, årbok og desertlaging som valgfag og. Anbefaler hedmarktoppen VELDIG sterkt da det er mitt beste år så langt i livet. Du får venner for livet og utvikler deg selv. De har en egen facebookside der du kan se noen av arbeidene til blant annet kreativ :)Håper dette hjalp, good luck!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...