fantaorange50ore Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hei, skal bestille meg ei språkreise. Er litt usikker på om jeg skal velge, London eller en plass i California. Målet med turen er ikke å ha det gøy, men å bli mye bedre i engelsk. Per dags dato, så ligger jeg på ett engelsk nivå, som er veldig lavt, skal i utgangspunktet begynne andre året på videregående, men har droppa ut. Etter sommerferien så skal jeg begynne på nytt. Har derfor bestemte meg for å ta skolen litt mer seriøst, siden jeg ligger ett godt stykke bak det som forventes av en 17 åring i engelsk, tenkte jeg språkreise var en god ting å få opp språkkunnskapene mine på. Skal reise internasjonalt, slik at jeg det ikke er med noen norske eller svensker. Hvis jeg velger london, så er det maks 3 uker. Hvis jeg velger en plass i Carlifornia (tror det er Hollywood) så er det 4 uker. Hvor burde jeg dra for å lære mest? Hjelpende svar mottas med en stor takk!! ;-D Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 California, pga 4 uker... Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Takk for svaret, iChristian. Wr det ikke en annerledes engelsk de har i Amerika kontra England? er* Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Joda, du vil få en anderledes aksent enn det du vil få i England. Samt at noen ord er forskjellige. Men det er et mindre poeng. Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Ligger på en 2`er i engelsk fra før. Tror du at jeg kan få en 3`er/3+, hvis jeg drar til Amerika? Takk for svarene!! :-D Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Spørsmålet er vel mer hva du sliter med i engelsk, også kombinere å studere litt på egenhånd med en evt. reise. Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Det jeg sliter med er at jeg forstår veldig lite av betydningen av ordene. Jeg kan heller ikke bøyningene av ordene, så det blir ganske uforståelige setninger. Har skaffet meg ett program som heter, Rosetta Stone. Noen som har brukt det til å forbedre engelsken sin? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Sjekk også ut Uvcs — "Study zone", mye bra der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå