Gå til innhold

Hvilken mobil, under 2000 kr?


Anbefalte innlegg

Hvilken mobil vil dere anbefale til under 2000 kroner? (uten abonnement)

Vil helst ikke ha Nokia lengre, har hatt for mye problemmer med reperasjoner osv. Gidder ikke at verkstedet har mobilen mer enn meg igjen, da forsvinner liksom litt av poenget.

 

Viktig for meg er batteriet, veldig kjipt å stå uten strøm på mobilen. Selv om jeg ikke ringer mye selv (så lite at ringkontant lønner seg stort sett), så er det mange som ringer til meg.

 

Trenger egentlig ikke IR, Bluetooth osv. Men gjerne mulighet for datakabel (ikke krav).

 

Arne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SE T300.... 1900 kr

 

uten tvil :woot:

Hmm, kikket på den nå. Men det finnes jo en nyere til under 2000 også, T310. Er det noe galt med den, eller sleivet du bare?

 

T310 er mye, mye fetere enn T300, hvis du vil ha en enda billigere kan jeg anbefale T100, som er min backup-telefon.

Lenke til kommentar

Er ikke mye du får igjen for pengene hvis du skal kjøpe ny mobil uten abb for 2 lapper. Stikk heller på qxl.no. Flesteparten av tlf er brukte, men det spiller ingen rolle så lenge du ABSOLUTT ikke må ha den ny i eske. Bruker å dukke opp endel godbiter der.

 

Eksempler: Nokia 7210 - 2000,00 NOK

Nesten NY NOKIA 7650 - 1950,00 NOK

 

 

Du kan jo regne med at disse tlf blir litt dyrere da, men følger du med på auksjonene fremover kan du plutselig en dag gjøre et kupp :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...