fleur-de-soleil Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg har et par netter nå opplevd å våkne med noe som ser veldig ut som myggstikk, og det klør. Jeg lurer på hva dette kan være, det er vel ikke mye mygg på Østlandet i mars? Vi bor i førsteetasje og har katt. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Du kan ha lopper i huset. Folkehelseinstituttet har en fin side om lopper. Lenke til kommentar
fleur-de-soleil Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Jeg tenkte også at det kanskje kunne være loppebitt. Men etter å ha sett bilder av loppebitt tror jeg ikke det er det allikevel. Mine bitt ser helt ut som myggstikk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Edderkopp bitt kansje. Lenke til kommentar
Thyristor Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Høres mest ut som edderkoppbitt slik Gypsy sier her ja. Lenke til kommentar
fleur-de-soleil Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Edderkopp bitt kansje. Edderkoppbitt? (Jeg har edderkoppfobi etter å ha bodd i en kjellerhybel med husedderkopp!) Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Det er lurt å alltid ha eurax i huset. Lindrer kløe og i løpet av natten er hevelsen borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå