TST Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 EA Sports årlige versjon av Formel 1-sirkuset er her, men denne gangen er det ikke en ny sesong som venter, det er fire gamle. Nå skal du gjøre karriere i denne glamorøse motorsporten. Spillet havner mellom to stoler: For krevende for de som ikke liker Formel 1, men ikke realistisk nok for innbitte tilhengere av sporten. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=745 Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Eg trudde at dette skulle vere eit bra spel, men etter at eg leste denne omtalen fant eg ut at deet er eit drittspel! ( Kan ikkje dykk lage ein omtale om PC versjonen også? ( på heimesida sto det at den skulle vere meir realistisk! )) Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Eg trudde at dette skulle vere eit bra spel, men etter at eg leste denne omtalen fant eg ut at deet er eit drittspel! 4 er ikke et "drittspill", men vil du ha det mest mulig realistisk er det ikke spillet for deg, nei. Kan ikkje dykk lage ein omtale om PC versjonen også? ( på heimesida sto det at den skulle vere meir realistisk!) Joda, det kan vi. Jobber med en omtale av spillet nå faktisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg