troutmaster Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Kjøpte Rii Mini blåtann fra Ebay UK, og er fornøyd med min. Fikk selgeren til å deklarere prisen slik at moms ikke ble et problem. Eneste lille irritasjonsmomentet jeg vil peke på er at den den går inn i en batteri dvalemodus hvis den ligger en stund ute og bli brukt, og kan da være litt vanskelig å vekke opp. Lønner seg å slå den av etter bruk. Kraftig laser er det på den også.... Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Praktisk, men så veldig knotete ut å bruke. De kunne lagd det litt større uten at det gjorde noe. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Leter etter en slik en, men den må ha alle F-tastene, opp til F12. Og gjerne opptil 30m rekkevidde.. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Empty Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Du må bruke et 3. parts program. Da fungerer det fint. Hvilken software tenker du på da? Har testet BlueKeyboard JP med DiNovo Mini som funket bra på min rootet Desire med Oxygen rom, men ikke på stock Desire... Lenke til kommentar
RawKuz Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Minner veldig mye om tastaturet jeg kjøpte fra ebay. har ikke musnavigering,men kostet i underkant av 100lappen inkl. frakt: http://cgi.ebay.com/Mini-Bluetooth-Wireless-Keyboard-iPhone-iPod-PS3-PC-/260764548354?pt=PDA_Accessories&hash=item3cb6c73d02 Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Linux Er disse fra dealextreme.com kovertible med linux ubuntu/mint? Jeg har tidligere hatt problemer med telefon og bluetooth i kombinasjon av ubuntu/mint, virker bluethooth bra mot Ubuntu/mint? Jeg bestilte dette tastaturet fra DX tidligere i uken. Det står at det støtter Linux på på det bildet som viser innpakningen. Hvis jeg husker det, skal jeg teste det på min Lubuntu-maskin. Det går jo fort noen uker når man bestiller på DX. Fikk dette tastaturet i dag. Kan bekrefte at det fungerer OK på Lubuntu (skriver dette på Lubuntu + Opera) og Win7. Burde derfor fungere på hele Buntu-familien. Tastene føles omtrent som et mobiltastatur. Æøå og de fleste andre taster, utenom a-z, blir litt leting hvis maskinen er satt opp med norsk tastaturoppsett. Slik er det dog med alle tastaturene diskutert over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå