Ol'H Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Noen som har testet om Snesoid o.l apps fungerer med den? Testet nå. Fungerer utmerket. Både med NES og SNES spill. Helt vanvittig mye bedre å bruke de dedikerte spilltastene. Faen, hadde håpet det ikke gjorde det slik at jeg kunne rettferdigjøre å ikke bytte ut galaxyen Lenke til kommentar
stothebear Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Helt enig. Jeg fikk min på fredag og har testet ut en del spilling og er veldig positivt overrasket over spillbiten.. Har akkurat sittet å spilt Modern Combat 2(FPS) nå, med analogene og skyting/granat L og R knappene bak. Helt vanvittig spillopplevelse. 16 spiller online del er der og.. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Helt enig. Jeg fikk min på fredag og har testet ut en del spilling og er veldig positivt overrasket over spillbiten.. Har akkurat sittet å spilt Modern Combat 2(FPS) nå, med analogene og skyting/granat L og R knappene bak. Helt vanvittig spillopplevelse. 16 spiller online del er der og.. Hvordan fungerer egentlig sånne MP-spill på mobil? Spiller man på tvers av alle plattformer eller kan man kunne spill mot de som bruker samme mobil/tablet som deg? Altså Ipad vs Iphone Xperia Play osv.? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Det finnes visst i allefall ett spill der man kan det: Skies of Glory Lenke til kommentar
stothebear Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Stilig, nei jeg vet faktisk ikke hvordan det fungerer. I det tilfelle vil det jo være en fordel og ha Xperia Play fremfor iphone, men jeg spilte nettopp på en server med ca 10 spillere. og det var et par stykker der som var letterlig gode liksom. typisk 17-2 i stats. lurer på de spiller på ;P men de fleste av oss (som meg) var mer opptatt av å bevege seg rundt på mappet og gjøre seg kjent med omgivelsene ;Haha var ikke få ganger jeg bare løp rett forbi en enemy og ingen skøyt på hverandre men bare så rundt i luften. Plutselig tømmer begge et magasin på hverandre og treffer liksom ikke et eneste skudd ;P Men som sagt, det er vel en tilvenningsak de analogene. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Latterlig med jack-utgangen på siden av telefonen, da ligger den ikke spesielt godt i lomma.. Det er egentlig ikke det. Mtp. Om den var på toppen eller bunnen så ville den vært veldig i veien når man bruker spilltastene. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Er jackinngangen på øverste eller nederste del av telefonen (altså om den er på skjermdelen eller joystickdelen). Dersom det er førstnevnte er den vel knapt i veien. Lenke til kommentar
stothebear Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Er jackinngangen på øverste eller nederste del av telefonen (altså om den er på skjermdelen eller joystickdelen). Dersom det er førstnevnte er den vel knapt i veien. Den er på den nederste delen. helt i kanten på venstre side, men jeg føler alikevel dette ikke er noe problem fordi jackplugen går akkurat forbi håndflaten din når du holder den. dermed mister man ikke noe "spillegrep". Man er nesten ikke borti den engang. Tror nok ikke crewet som designet denne lot noe gå til tilfeldighetene Endret 3. april 2011 av stothebear Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 Latterlig med jack-utgangen på siden av telefonen, da ligger den ikke spesielt godt i lomma.. Saken er at den må være på siden, for hvis ikke blir det vanskelig å spille på telefonen mens man har en lydenhet plugget inn. Hadde den vært på toppen hadde den i spillmodus vært akkurat der du skal holde telefonen med venstre hånd. Er jackinngangen på øverste eller nederste del av telefonen (altså om den er på skjermdelen eller joystickdelen). Dersom det er førstnevnte er den vel knapt i veien. Den er helt på venstre side av spillkontrollerdelen av telefonen i liggende modus. Det vil i portrettmodus si øverst til venstre på telefonen. I testperioden har jeg brukt en vinklet jack-plugg, slik at jeg ikke har opplevd noe problemer med det. En tykk og lang minijackplugg vil nok være i veien når telefonen skal opp og ned av lomma. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 Jepp, det var vel noe slikt jeg antok. Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Åssen program bruker dere for å konvertere filmer? Har en Huawei U8800 som jeg gjerne vil prøve å se film på Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg spør i denne tråden og. Blir det mye riper i skjermen på denne? Lenke til kommentar
stadshaug Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Har hadt den mobilen i rundt 7 månder nå. har funnet ut at den har en kamera tast! hvis du finner fram spillbrettet og trykker (x) så tar man bilder.. MEN er det noen som vet hvordan man zoomer?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg