EinarEriksen Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 PlayStation-mobilen er endelig her, og den imponerer. Les mer Lenke til kommentar
GoldenHymn90 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Engadget slaktet denne mobilen og mente at skjermen var noe at det verste de noen gang har vært borti. Skikkelig stor kontrast på Amobils og Engadgets oppfatning av skjermen da, i så fall... Edit: Anmeldervideoen falt godt i smak! Fortsett med slike videoer! Endret 2. april 2011 av Bullet in the Head Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Kanskje dette kommer bedre frem under en sterk California sol. Likte også videoen, men børst av pepperet før demo neste gang. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Medfølgende Crash Bandicoot er fra 1996, altså lenge før PlayStation 2 kom ut. Ellers interessant anmeldelse, men føler fortsatt at mobilen er for dyr. Forresten, kan dere nå bekrefte at den ikke fungerer med PSN? Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Kunne vært på sin plass å sjekke Wikipedia for når det originale Crash Bandicoot kom ut, men ellers en grei anmeldelse. Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Kan jeg spille FM2011 eller GTA Chinatown Wars på denne? Google feiret forøvrig Xperia Play ved å fjerne PS-emulator fra Android Market. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Såvidt jeg har forstått støttes ikke "vanlige" PSP-spill her, dessverre. Hadde det vært snakk om en PSP Go med innebygget robotfon hadde jeg nesten garantert kjøpt en, men det ser ikke sånn ut. Sto lite om det i anmeldelsen, men utfra det jeg har lest er det ingen kobling med PSN i det hele tatt, så om man har kastet en hel masse penger etter PS- og PSP-spill der, kan man kose seg med å kjøpe dem én gang til. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Syntes det var litt rart å sammenligne den med Desire HD? Desire hd er stor av EN grunn, nemlig skjermstørrelsen. Den er ikke spesielt tykk, noe denne er(med god grunn selvfølgelig). Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Heter det ikke «tapt bak en vogn»? Eller er «tapt bak en stol» riktig? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Flott at dere har flere videoreportasjer og tester liker det veldig godt, men fint om dere kan kutte ned noe av barnslighetene? Do og promp er ikke lenger like gøy. Husk dere har eldre lesere også. Bare et tips. 1 Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Såvidt jeg har forstått støttes ikke "vanlige" PSP-spill her, dessverre. Hm, jeg har da både GTA og FM på min iPhone, og det er ikke engang en dedikert spillmobil. Lenke til kommentar
proff93 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hei! Er det noken som veit korleis Sone Ericcsion Xperia Play sin grafikkprosessor "Qualcomm Adreno 205" er i forhold til LG Optimus "2X sin "GeForce GPU 333"? Står i artikkelen at den per på samme nivå som "PowerVR SGX540", men ikkje om GeForce GPU 333 er over eller under... Lenke til kommentar
Bukse Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Latterlig med jack-utgangen på siden av telefonen, da ligger den ikke spesielt godt i lomma.. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Engadget slaktet denne mobilen og mente at skjermen var noe at det verste de noen gang har vært borti. Skikkelig stor kontrast på Amobils og Engadgets oppfatning av skjermen da, i så fall... Edit: Anmeldervideoen falt godt i smak! Fortsett med slike videoer! Nå skal det sies at anmelderutgaven til engadget hadde et par andre rare ting og. Manglende internminne etc. Jeg var så heldig å vinne en xperia play og jeg kjenner meg ikke igjen i skjermproblematikken til engadget. Er råfornøyd så langt. Vi får se etter at jeg har hatt telefonen en måneds tid ;-) Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hei! Er det noken som veit korleis Sone Ericcsion Xperia Play sin grafikkprosessor "Qualcomm Adreno 205" er i forhold til LG Optimus "2X sin "GeForce GPU 333"? Står i artikkelen at den per på samme nivå som "PowerVR SGX540", men ikkje om GeForce GPU 333 er over eller under... Her er en test som inkluderer alle adreno 2xx gpuene: http://www.anandtech.com/show/4243/dual-core-snapdragon-gpu-performance-1-5-ghz-msm8660-adreno-220-benchmarks/2 som man ser er ikke adreno 205 langt bak tegra 2 gpuen (tror ikke den har noe eget navn, er 333 mhz), men ikke noe spesielt å skryte av. Med tanke på at denne er så gjennomsnittlig kan vi kanskje håpe på å se de samme spillene tilgjengelig for alle android telefoner? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Finner ikke at dere fant de andre playstationspillene som er eksklusivt tilgjengelig for xperia play. For de interesserte: Destruction derby Medievil Syphon filter Cool boarders 2 Og jumping flash Spillene koster ca. Nok 35,- per stk. Sony lover at flere skal komme... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Noen som har testet om Snesoid o.l apps fungerer med den? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Bra dere har video, det liker vi Ang. spillene som er på mobilen så synes jeg de så kjedelig ut, men tastene er sikekrt kjempe å ha hvis man laster ned emulator til f.eks. GBA ^^ Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Noen som har testet om Snesoid o.l apps fungerer med den? Testet nå. Fungerer utmerket. Både med NES og SNES spill. Helt vanvittig mye bedre å bruke de dedikerte spilltastene. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Noen som har testet om Snesoid o.l apps fungerer med den? Testet nå. Fungerer utmerket. Både med NES og SNES spill. Helt vanvittig mye bedre å bruke de dedikerte spilltastene. Dette gjør telefonen langt mer interessant for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg