KapteinKaos02 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg går ut fra at helmet cam er et av de to copit view som du får når du endrer view. Jeg kan ikke si at jeg la merke til noe stor forskjell annet en avstand til ratt/frontrute. Har jeg misforstått eller gjort noe feil? Skal det gjøres innstillinger andre plasser? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Snakker du om NSF Shift 2? Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Dårlig tittel, dårlig generelt post, får lyst til å ikke svare i det heletatt. Pilotview, da er du eyes in the field, altså du ser det piloten ser. Helmetcam er da du ser fra et kamera, som sitter på hjelmen til piloten, som igjen sitter på hodet til piloten. Og derfor litt annet perspektiv. Problemet kan være at du får en litt annen vinkling/avstand. Dette er bare 2 forskjellige cam-views som du ikke kan endre på. Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Spør om dette spørsmålet i Diskusjonstråden til Shift 2. Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Spør om dette spørsmålet i Diskusjonstråden til Shift 2. Beklager, det var ikke meninga å poste den her, og til deg The_Thom det er ingen som tvinger deg til å svare. Hvis du ikke har lyst så lar du bare være det er ikke verre en det Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Jo, bare hyggelig å hjelpe deg, Kastpeintaos. utakknemlige jævel Endret 3. april 2011 av The_Tom Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Jo, bare hyggelig å hjelpe deg, Kastpeintaos. utakknemlige jævel Såså.. det går så bra så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå