RandiA Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 Morsomt bilde...det ble bedre kontraster med svart-hvitt enn farge Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 25. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Waiting, II er et særdeles godt situasjonspreget portrett. Personlig ville jeg muligens croppet det litt inn fra høyre Endret 25. juni 2011 av Andreasfe Lenke til kommentar
kaian Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. juni 2011 Waiting, II er et særdeles godt situasjonspreget portrett. Personlig ville jeg muligens croppet det litt inn fra høyre Takk! Enig i croppforslaget, men jeg har forbudt meg cropping i junifesten. Det skal gjøre litt vondt å ikke ha gått nær nok / gjort rett utsnitt i øyeblikket. Og det gjør det. I enda større grad på bildet av utdrikningslaget, som er mye mer utfordret på blandt annet de feltene. Utrolig vanskelig å holde hodet kaldt nok når ting skal skje fort... og jeg håper selvpålagt forbud mot beskjæring skal hamre det inn mer effektivt. Men selvom fireukersfester er fryktelig lange, så er de korte i forhold til å lære en gammel hund nye triks Lenke til kommentar
kaian Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Festens nest siste bilde fra meg er tatt i basarene i Kirkeristen: På flickr: Bazar shop Pachamama Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2011 Du får til så fine gråtoner, stilig.... Lenke til kommentar
kaian Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Du får til så fine gråtoner, stilig.... Takk for det Randi! I dag satt ikke gråtonene så godt, jeg overeksponerte litt og oppdaget det ikke i tide. På den annen side blir det strålende sommerværet mer tilstede kanskje på denne måten? På flickr: Yeah, it's summer in Oslo I tilfelle de finner ut at de ikke vil ha bildet sitt på nett legger jeg et alternativ i spoiler som kan forfremmes hvis det blir behov for det... Tre ekstremt spretne kenyanere med masse sjarm og publikumstekke, på Egertorget Men jeg ble i tvil om det er farge- eller sort/hvitt som skal brukes i dette tilfellet? Tråden ble jo sort/hvitt, men her vil det kanskje være bedre å avslutte med farger, enn sta å insistere på å gjennomføre helt konsekvent? edit: Og dermed har jeg gjennomført junifesten! Stort sett veldig godt fornøyd også, det skal jeg ha Endret 29. juni 2011 av kaian Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2011 (endret) Det er da en dag i morgen også, kaian. Litt andre gråtoner i siste bilde ja...sølvaktig liksom, passer til mye solskinn. Endret 29. juni 2011 av RandiA Lenke til kommentar
Breni Skrevet 29. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 29. juni 2011 Kan ikke annet enn å si at jeg har blitt meget inspirert av Junifesten din! Sammenhengende flotte bilder med høy kvalitet og fine gråtoner har gjort det til et høydepunkt å se gjennom bildene du har lagt frem Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2011 Takk for følget i Junifesten, kaian..tråden din ble meget spesiell denne gangen synes jeg, fin stemning. Har litt å lære av dette jeg. Veldig morsomt med slik gatefoto, liksom så impulsivt..fint når det klaffer slik Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2011 Tusen takk for fine ord og godt følge gjennom festen! Det har vært veldig hyggelig med all oppmerksomheten! Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 1. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg er imponert over det har levert i juni! Som jeg nevnte tidligere så tror jeg ikke at jeg hadde fått meg til å gå så tett innpå folk. Men noen tør, og det er bra! Grattis med vel utført junifest! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 2. juli 2011 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2011 edit: Og dermed har jeg gjennomført junifesten! Stort sett veldig godt fornøyd også, det skal jeg ha Gratulerer! Og masse bra her, ja. Bra kamera du har som tar så fine bilder... Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. juli 2011 edit: Og dermed har jeg gjennomført junifesten! Stort sett veldig godt fornøyd også, det skal jeg ha Gratulerer! Og masse bra her, ja. Bra kamera du har som tar så fine bilder... Hehe -hva slags tastatur har du som, ... Takk for hyggelige ord! Jeg er imponert over det har levert i juni! Som jeg nevnte tidligere så tror jeg ikke at jeg hadde fått meg til å gå så tett innpå folk. Men noen tør, og det er bra! Grattis med vel utført junifest! Folk flrest er greiere enn mange innsekter :!: Takk for hyggelige ord! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå