hojohansen Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Hei, har lastet inn en del poeng på wii'n, så da kan jeg kjøpe spill til ungene, er det noen som har noen tips om spill som er gode på nedlastnings-siden? Har to gutter 4 og 8 år som spiller... Jo.. og hvor stor plass tar slike spill ? Endret 2. april 2011 av hojohansen Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Det kommer jo veldig an på hva de liker, men på kanalen Virtual Console finner du Super Mario World, det burde være en bra start ihvertfall. Om de liker spill av den sjangeren (plattform), så bør de andre Mario-spillene (Mario 1-3), Mega Man-spillene (1-4,9-10), Sonic-spillene (1-3) og Donkey Kong Country-spillene (1-3) være gode forslag. Dette er ihvertfall en god start og burde holde dem underholdt i lang tid fremover! 1 Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Trenger man en annen type fjernkontroller for å spille de spillene ? Lenke til kommentar
Nuduaa Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 For å spille Snes (Donkey Kong Country f.eks) og N64 spill så må du ha en Wii Classic Controller (eller Pro utgaven) koster vel rundt 200kr stk, for de fleste andre spillene kan du bare bruke Wiimote'n sidelengs. Jeg tror det går å bruke Gamecube kontrollene også, men er litt usikker her, lånte bort min til brodern når han stjal min kopi av Wind Waker.. Kan også anbefale å skaffe World of Goo, Lost Winds og Toki Tori fra WiiWare siden, alle funker med bare Wii Kontrollene også. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Å spille mange gamle spill fra VC blir forresten veldig rart med GameCube-kontroller, men det fungerer. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Alt annet enn enkelte SNES-spill går helt fint med GC-kontrollerne. I de tilfellene det ikke går bra er det snakk om forskjeller i knappelayouten (x/y og b samtidig krever lange fingre på GC, men var helt kurant på SNES). Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 zelda ocarina of time og paper mario er epic. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 "Låner" denne tråden litt, da jeg lurer på om det er noen bra co-op spill på Wii Shop. Har snart spilt rundt New Super Mario Bros. med dama, og vil ha noe nytt, gjerne liknende. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Alle Mario-spillene, så klart. Donkey Kong Country. En drøss med spill egentlig, men det kommer an på hva de liker og hva de klarer. Noen av de gamle spillene er helt sykt vanskelige. Men en gammel perle jeg har kjøpt, som jeg hadde mye moro med da jeg var ca 7-8 år, er Balloon Fight.:b: En til to spillere, med to ballonger som gjør at de flyr rundt. Fly rundt og unngå å bli spist av fisken i havet eller å få ballongene "poppet" av ymse fiender eller din motspiller. Vanskelig og veldig moro. Endret 15. juni 2011 av fnwilborn Lenke til kommentar
Nuduaa Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Den balloon fight sangen begynte å spille i hodet mitt når jeg så bildet over Men kan varmt anbefale Super Mario World, Donkey Kong Country serien og Kirby's Fun Pak(Kirby Super Star i usa) fra VC. Ellers kan du spille samtidig i Donkey Kong Country Returns, som er et brilliant spill. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Super Probotector: Alien Rebels har co-op Lenke til kommentar
maikenflowers Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Paper Mario! Det er et av de beste spillene jeg har spilt, og heldigvis finnes det på Wii-shop. Var rundt 6-7 år da jeg fikk spillet, så det passer nok bra til ungene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå