Gjest Slettet+5132 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Takk, Litium. Begynner å slippe opp for idèer relatert til tema jeg har valgt, men jeg prøver å ta litt bilder likevel. Må bli flinkere å oppdatere her. 13. april 14. april 15. april 17. april Fikk koselig besøk av denne karen i dag Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 10. april var aggresjon vist som glede - fint! Og 11. april mangler bare tittelen "..from my cold, dead fingers" 12.april var artig*) - med den kontante 90 graders vinkelen og reflektert blitslys hinter bildet om at dette ikke er gulvet, men veggen - og så blir det noe surrealistisk over det.. Likte fargevalget 13. april - ble noe nostalgisk over det. Likte også "Rett gate, skeive hus II" 14. april - ble noe "galt" over det. *) På den dystre måten. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 (endret) Falt litt for den dystre begynnelsen på aprilfesten din Favoritten så langt er nok 8. april, som til tross for den kjølige stemningen var ganske morsomt. Endret 20. april 2011 av Andreasfe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Takk, takk Ang. 12. april så var det artig at du så det på den måten, Trondster. Det var forresten ikke blits (jeg prøvde med det og), men fant ut at taklyset var i grunn nok. 18. april 21. april - Sentimental I don't really know If I care what is normal And I'm not really sure If the pills I've been taking are helping I'm wasting my life Hurting inside I don't really know And I'm not really sure Bonus: 22. april 23. april Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Artig hvordan du til og med har fått et av de koselige smauene til å bli dystert. Herlig stemning. Men Bryggen badet i sol var ikke fullt så trist. Bor det noen pillemisbrukere der borte kanskje? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Takk for det, arnold-layne. Har vært litt lite aktiv på forumet i det siste, er jo så mye annet å finne på i finværet Men her kommer i alle fall det siste fra aprilfesten. Er fornøyd med festen selv om det har blitt den del bilder utenom tema jeg valgte. Takk til alle som har fulgt med og kommet med tilbakemeldinger! 24. april 27. april Snek meg innpå to nysgjerrige ender her. Er så gøy når man får komme så tett på, selv om det "bare" er ender. Bonus: 28. april 29. april Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Likte bildet 28.april. Blir sittende å lure på hva han tenker på. Kanskje han venter på noen? Kanskje han sitter på benken han alltid satt på med kona når de gikk tur, men nå er hun død og så sitter han igjen og føler seg ensom? Slike bilder setter fantasien min i sving. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå