Delvis Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 Ja men stopper hele tiden bare dritt. Viste seg at jeg har konto fra før. Hvordan de fikk pengene forstår jeg ikke(gjorde ingenting??) men ser hvertfall sendingen nå når hagen boxer. Går den på tv? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Finner nada streams til kampen jo.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 (endret) Ser på viaplay uten å ha betalt noenting Brækhus dominerer oppskriftsmessig Logget meg inn og klikket "lei kamp" for å se hva som skjedde, og da bare begynte det å spille av. Endret 29. november 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Blir nok en fin regning i posten det der. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 Cecilia med kritisk fotskade men står på. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Jepp, Viasat er jævlig sleipe når det gjelder å lure til seg penger. Har brukt en del triks for å få flere uvitende abonnenter på kroken opp gjennom tida, senest under England-Norge-kampen de viste "gratis" tidligere i høst, der alle som registrerte seg for å se den automatisk ble innmeldt som Viasat-abonnent uten at det stod noe sted. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 Det skal bokses i Norge fra og med neste år! Bra at politikerne endelig har tatt til vettet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Homecoming i Oslo Spektrum! Brækhus på TV3 om en time. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2016 Har vært et bra show sålangt. 2 klare norske seier. Overbevisende knockout til Kevin Melhus. Lenke til kommentar
Bananapie Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Ser at de fleste steder har oddsen 13.5 vs 1.05 i Brækhus sitt favør. Altså implisitt sannsynlighet for at Brækhus vinner er ca 95%. Jeg hadde inntrykk av at dette var jevnere kamp. Innspill? 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2016 (endret) Hu? Hva har den idiotiske gruppa der i ringen å gjøre? Få vekk det tullet der. Endret 1. oktober 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Faktisk det mest cringe arrangementet jeg noen gang har vært vitne til. Glad det er i gang! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 (endret) Hvordan? Domneren bryter og avgjør at hun vinner? Wth. Er det ikke gongong eller de teller 1-2-3 osv? Kjedeliig! Endret 1. oktober 2016 av Lami Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Kan minne litt om for tidlig sædavgang. Når du har sett for deg tjue spennende minutter og gjør deg ferdig på tre. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Kan minne litt om for tidlig sædavgang. Når du har sett for deg tjue spennende minutter og gjør deg ferdig på tre. Haha! Admin tillater seg litt ot nå..^^ ps. alle rapporter blir forkastet. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 (endret) . For en våt fjert av en kamp Endret 1. oktober 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2016 Hvem er "den amerikanske cyborgen" Breakhus forhandler med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå