Solaar Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Stream som funker: http://cricfree.sx/sky-sport-2-in-streaming.php 2 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Ser bra ut dette, to runder igjen bare! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Og der ble hun historisk. Imponerende!! Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Nå har hun de fire beltene, men er det ikke slik at hvis noen slår henne, så får de de fire beltene? Hva er i så fall poenget med å ha 4 belter, er det ikke bedre å samle det i ett? (hvis man ikke kan ta ett og ett fra den som besitter de) Hun har jo kjempet for hvert belte, mens en motstaner trenger vel bare å slå henne, så er de i besittelse av alle 4 med en gang? (stilte spørsmålet forenklet på VG direkte, men verten Camilla Vesteng var mer opptatt av å kommentere og godkjenne alt annet fjas, som skryt av vert osv og lite om sporten boksing) 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Hvor mange hun mister ved et evt. tap avhenger av hvor mange hun satser. Sannsynligvis satser hun alle, og da vil hun evt. miste alle. Det er flere belter, fordi det er fire forskjellige forbund. Lenke til kommentar
Pussydriver Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 noen som vet hvor man får kjøpt en slik sports-bh cecilia har på når dei veies? Lenke til kommentar
johanf Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg antar at alt ettersom hvor mange belter hun satser i en kamp, desto mer penger tjener hun på den kampen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Hva skjer om hun gir seg nå da? Vil det være mulig for noen andre å få beltene uten å slå henne? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Hvis hun gir seg, så vil det være opp til de enkelte forbundene å bestemme hva som skjer. Normalt sett vil de sette opp en kamp mellom to boksere som er høyt rangerte, og gi beltet som tilhører deres forbund til vinneren av denne kampen. Lenke til kommentar
hean Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 For så å bytte til MMA å banke livskiten ut av Holly Holm? Jeg ser ihvertfall ikke at Brækhus kan gjøre så mye mer i boksing enn hun allerede har gjort... da hadde vel en MMA seier over Holm toppet det meste!!! Lenke til kommentar
hean Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Trekker tilbake det jeg sa... en seier til over Ann Sophi Mathis bare for å understreke at hun er best hadde vært bra. Å gjøre det på hjemmebane hadde blitt en stor prikk over I-en. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 Hun skulle startet med MMA for lenge siden. Lenke til kommentar
hean Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Hun skulle startet med MMA for lenge siden. Enig om at hun kunne gjøre det men greit å få alle 4 betydelige belter først... fikk vondt i magen når HH konverterte til MMA, ble irritert. Er ikke bare ganske sikker på at CB er bedre enn HH men tror forskjellen også er ganske betydelig. Hadde vært sykt å få sett CB i MMA... tror hun kunne gjort det bra der. Skjønner det er en stor avgjørelse men tror nok CB egentlig tenker på det selv om hun ikke innrømmer det for pressen. Endret 19. september 2014 av Nasciboy Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 19. september 2014 Del Skrevet 19. september 2014 (endret) Eneste grunnen til at Holm gikk til MMA var vel for å slippe unna Brækhus Hadde vært fett å se begge i octagonet.. men begge er jo 32 år nå.. time is running out.Lurer på når Holm får sin første UFC-kamp. Endret 19. september 2014 av Rafngrim Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 19. oktober 2014 Del Skrevet 19. oktober 2014 Tror hu kommer til å gjøre som 80% av alle mesterne i boksing. Slåss til de skjønner at de ikke kan holde på mer. Altså hu kommer til å fortsette til å sloss til hu begynner å tape Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 Så er det dags igjen, men vi får vel ikke se på tv denne gang heller Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Hva er dette for noe tull? Jeg har alle betalkanalene til Viasat, og "takken" for dette er at jeg må kjøpe engangsbillett for 299,- på Viaplay for å se Brækhus bokse? Dummeste jeg har hørt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. november 2014 Forfatter Del Skrevet 29. november 2014 Verste er at jeg tror de tjener på det. Folk klarer ikke dy seg og kjøper kampen. Lenke til kommentar
hean Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 299 kr er jo sykt mye... hadde det vært en femtilapp eller noe så hadde jeg kanskje kjøpt. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 29. november 2014 Del Skrevet 29. november 2014 Noen som har funnet en ok stream? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå