guttorm Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Jeg syns Hun Mattis eller hva hun het ga god motstand, da var jeg rett og slett usikker. Dog er jeg ingen ekspert på boksing. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Kvinneproffboksing er ikke en kjempestor sport, også er det vektklasser å ta hensyn til i tillegg. Antar grunnen til at hun nå fokuserer mer på slagkraft med ny trener ikke bare er at hun vil ha sjansen til å vinne i sånne "boksefilm fra 70-tallet"-scenarioer, med dommere som ikke lar deg vinne på poeng med mindre du er fra byen (som Sauerland har hintet ganske usubtilt om at de mener gjelder Fresquez sine events i Albuquerque), men også fordi hun forbereder seg på å møte motstandere i en høyere vektklasse. Ellers må de fortsette å skrape bunnen i tønnen.Når man tenker på at Anne-Sophie Mathis hadde sitt eneste profesjonelle tap før møtet med Brækhus mot Holly Holm, så hadde nok Holm og Brækhus møttes før eller siden, hvis ikke hun allerede da hadde vært i ferd med å legge opp som bokser til fordel for MMA. Nå er Holly Holm 6-0 i MMA, og det er bare norske medier som tror at hun av en eller grunn skal gå tilbake til boksing. Kan nesten garantere at Brækhus-Holm aldri skjer, med mindre Brækhus også går over til MMA. Noe hun kanskje burde gjøre hvis hun vil få mer variert motstand. Hun har tross alt kickboxing-bakgrunn, og hun kommer sikker til å ha de samme fordelene der som Holm har nå. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Noen som vet når Cecilia skal ut i kamp i dag? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2014 Obs. ca 21.20 sa de i starten av sendinga. Spennnede. VG har oppslag om at kanglinge i forkant kan ha svekket Cecilia. Men jeg tror Cecilia er for proff til det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Det der var ikke spennende engang. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 7. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2014 (endret) Nei hun må få verdig motstand. Men spørsmålet er: fins det noen? Endret 7. juni 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Boring. Eneste som fikk opp pulsen var han fyren som som skreik CECILIAAA!!! hele tiden. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Noen som skal se Brækhus vs Habazin i kveld? Syns PPV-prisen er i overkant stiv.. Noen som vil broadcaste? ^.^ Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Haha 299 for å se en boksekamp? Helt sykt. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=278945&part=sports Er den eneste linken jeg har funnet for stream av kampen, noen bedre? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. september 2014 Forfatter Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Takk. Ser bra ut den. Hmm. Noen som hørte hva de sa? Tror ikke de viser den der. Endret 13. september 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Står på VG at Brækhus-kampen begynner ca 2350.. Vet ikke om den vises på samme stream Men da er det også UFC prelims.. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Hvis det ikke dukker opp andre streams før da så er vel eneste håpet å legge en request på forumet til wiziwig. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Latterlig at man ikke har innsett at pay-per-view er utdatert teknologi. Man må til og med betale om man har Viaplay-abonnement. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. september 2014 Forfatter Del Skrevet 13. september 2014 Noen som prøver fixe en stream et annet sted. Skal gi beskjed hvis den dukker opp. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Så den vises ikke på linken jeg ga? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Så den vises ikke på linken jeg ga? Streamen er offline nå hos meg iallefall. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Viaplay er grunnen til at piratvirksomheten går som den går. Håper hele selskapet går konkurs og at personen bak ordningen blir gjeldsslave resten av livet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå