Delvis Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 Kr 499 for å se kampen..!? Ellers takkBlir vel dårlig med stream denne gang. Ingen åpen kanal som sender .. 2 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Øh, hvordan er Brækhus klysete? 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2017 Er ikke klysete, men blitt mer hovmodig i ytringene. Håper ikke det blir tap, men jeg har hatt en magefølse om at det kan skje. 1 Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 21. oktober 2017 Del Skrevet 21. oktober 2017 Kr 499 for å se kampen..!? Ellers takk Blir vel dårlig med stream denne gang. Ingen åpen kanal som sender .. 499,- er jo galskap. 100 spenn så skulle jeg kjøpt kampen. Fant ikke noen kjip-streams heller. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Spenningen i kampene forsvinner når motstanderne er så mye dårligere enn Brækhus. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. oktober 2017 Del Skrevet 22. oktober 2017 Er ikke klysete, men blitt mer hovmodig i ytringene. Naturlig det når ingen gir henne konkurranse. "Barneboksing" kunne hun vel kalt det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Spenningen i kampene forsvinner når motstanderne er så mye dårligere enn Brækhus. Er det Brækhus sin feil? Hun var klar for å bokse Holly Holm, men hun la boksehanskene på hylla delvis fordi hun var redd Brækhus (og nektet å bokse utenfor Albuquerque) og Cris Cyborg som Brækhus sier hun gjerne vil fighte neppe vil sette MMA-karrieren på vent for å fokusere på boksing. Men er enig i at spenningen forsvinner når alle er så jævlig dårligere enn Cecilia, men det er lite hun får gjort med det... Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 26. oktober 2017 Del Skrevet 26. oktober 2017 Spenningen i kampene forsvinner når motstanderne er så mye dårligere enn Brækhus. Er det Brækhus sin feil? Hvor har jeg sagt det? Det sier vel bare noe om hvor liten sporten er. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2018 Brækhus sin kamp i USA lørdag, blir sendt på VG+https://www.vg.no/sport/kampsport/i/KvRQmE/braekhus-kampen-sendes-eksklusivt-paa-vg Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Bare jeg som gleder meg litt til hun går i kanvasen så det synger, og kanskje legger opp? Det var nesten denne gangen... Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Lukter litt jantelov å håpe på noe slikt. Noen takler dårlig andres suksess. Ofte er det særlig kvinners suksess som må snakkes ned. Heldigvis blir det færre av dere. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2018 Bokser mot ei Russer. Går på Viasat 4, Brækhus i ringen ca kl. 21. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Kjedelig match. Brækhus totalt overlegen. Velger de motstandere litt etter hva de føler seg sikre på at hun kan slå? Tenkte på noe mens jeg så på i går kveld. Om Brækhus taper så mister hun beltene. Hva skjer om / når hun legger opp? Får hun beholde dem da? Og hvem blir den nye mesteren, blir det den som er nr 2 på rankingen? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Tenkte på noe mens jeg så på i går kveld. Om Brækhus taper så mister hun beltene. Hva skjer om / når hun legger opp? Får hun beholde dem da? Og hvem blir den nye mesteren, blir det den som er nr 2 på rankingen? Jeg tipper hun får beholde et sett med fysiske belter som sikkert er inngravert, men hun blir ikke innehaver av titlene nei. De sier du fra deg når du legger opp. Da blir det tidligere verdensmester. Man må forsvare titlene for å beholde de (Godt eksempel på noen som ikke gjør det: Conor McGregor). Hvis ingen tar beltene fra innehaveren under en fight så blir det som regel en ny fight mellom de to som fortjener det mest og vinneren blir nye innehaveren. Det blir nok ikke for alle beltene på en gang da. Ingen vits å ha de samlet hele tiden. Og så kan man ha en interim champion som er midlertidig mester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå