filter100 Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Hei Da jeg for noen uker siden spurte om forslag til mitt første pc bygg fikk jeg mange gode tilbakemeldinger Det som er innkjøp er som følger : Minne : Corsair TWINX1024-3200LL DDR-DIMM 1024MB Kit w/two matched CMX512-320 Prossesor : Intel Pentium 4 2.8 GHz Boxed PC800 Socket PGA478, 512kB "Northwood" Kabinett : Chieftec Dragon Medium Tower m/dør Blå Kabinett m/360W DX-01BL-D-U m/ HK : Abit IC7-G Hovedkort for S478/800m Resten skal plukkes fra den gamle PCen min. Det e lure på er om jeg bare kan sette allt på plass og den vil starte som den gamle eller må jeg legge in windows XP og allt på nytt ?? Jeg får heller ikke kablinga til å stemme mellom USB/ firewire på kabinettet og HK. HK vill ha 2 ground mens kabel fra kabinett er merket med 3 ground. På firwire er det for lite kabler i forhold til det som er merket skal vere plugget i HK ? Mvh Stig T Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Det kan gå å sette over disken uten å innstalere XP, men det er IKKE anbefalt. Du vil sansynligvis få en del feilmelinger og det vil bli utstabilt. Var jeg deg ville jeg ha innstalert XP på nytt. Det at du har 1 Ground for mye er fordi du ikke trenger den. Som jeg kan forstå så er ledningen til fronten ikke en samlet kontakt, men 1 ledning er en kontakt. Dette er for at de skal passe på forskjelige hovedkort. Kobl til de pinnene du har og se om det fungerer. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå