Limbeck Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg synes aldri Arsenal har fortjent å vinne noe. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Fuck alt det her. Det eneste jeg håper på nå er at vi slår United på emirates. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg synes aldri Arsenal har fortjent å vinne noe. ...fordi? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg synes aldri Arsenal har fortjent å vinne noe. ...fordi? Fordi han er Manchester United fan.. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Jeg synes aldri Arsenal har fortjent å vinne noe. ...fordi? Neida. Var bare et ironisk svar på at vi nå har enda en sesong der det blir sagt at vi ikke fortjener å vinne. Det er jæææææææævla mange av dem. Hadde jeg hatt et identisk minne så kunne jeg kanksje sagt at det er hver sesong Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Syns verker Arsenal eller United har gjort seg fortjent til og vinne Premier League. Okeeeey...... Hvem hadde fortjent det da? WestHam? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Fortjent? Altså er man best gjennom en hel sesong har man vel over noe annet fortjent tittelen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Noe annet blir helt latterlig å si. Kanskje Creedence mener at et lag fra en annen liga har gjort seg fortjent til å vinne? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Laget med flest poeng har fortjent å vinne gull uansett hvor dårlige de har vært. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Wenger innrømmer hvertfall at Arsenal har vært ræva den siste tiden: http://www.arsenal.com/news/news-archive/37670/wenger-reaction?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+arsenal-news+%28News+Feed%29 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Gud så sykt digg det var å få et poeng borte på Emirates igår Var ikke akkurat det jeg regnet med, når dere startet med både Arshavin og Van Persie som alltid scorer på oss! Kan bli et av våre mest viktige poeng denne sesongen! Lenke til kommentar
Erratum Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 1 poeng var viktig, og gøy. Arsenal ser ikke ut som noe gull-lag, desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå