Gå til innhold

PL: 02.04.11 - Arsenal v Blackburn, Emirates Stadium

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan i alle dager kan det være rødt kort? Slik jeg ser det er det ikke en takling en gang, han prøver å trekke til seg beina.

Ved å hoppe opp i lufta og lande med knottene først oppå arsenalspilleren?

Nå har jeg ikke reprisen her foran meg, men han er jo i stor fart og innser at han kommer til å "kollidere" med Arsenal-spilleren. Han trekker til seg beina og derfor vil han automatisk gjøre et lite "hopp".

Men jeg må se den igjen.

Lenke til kommentar

Aldri om Arsenal lar dette ende uavgjort. Cesc scorer i sluttmiuttene.

Haha, for en TV-redning av Robinson. :D

Hvis vi hadde spilt 4-4-2 med Nasri, Wilshere, Cesc, Walcott på midten med RvP og Chamakh på topp så kunne jeg trodd på det, men Wenger er håpløs på taktikk.

Lenke til kommentar

Sorry Wenger, men du har mistet grepet.

I en så avgjørende kamp hvor du vet at vi ikke takler uavgjort eller tap så fremstår du som tafatt og naiv. Gjør ingen verdens ting før det gjenstår 25 minutter og ei heller pisker displene dine rundt. Hva er vitsen med å ta ut Arshavin, Walcott og Nasri? Tre spillere som faktisk er enestående i klubben mtp. at de faktisk kan utfordre og dra av spillere.

Når man trenger et mål tar man av Alex Song som haltet rundt og hadde gult kort. Temmelig rett fram.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Syns verker Arsenal eller United har gjort seg fortjent til og vinne Premier League. Ingen av dem har imponert jevnt over og ingen av dem spiller særlig underholdende imo. Mener helt ærlig at Arsenal har vært best når de var i form ukene før og rundt Chelsea kampen. Men vi har jo raknet i kjent Arsenal stil, og da er det jammne ikke lett og vinne noe som helst.

Gratulere med gullet United!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...