Gå til innhold

PL: 02.04.11 - Arsenal v Blackburn, Emirates Stadium

Anbefalte innlegg

02.04.2011

Arsenal - Blackburn Rovers

Premier League

18:30 @ Emirates Stadium

TV2 BPL HD1

Manuel+Almunia+Blackburn+Rovers+v+Arsenal+yrg0t5wEh2Ml.jpg

-----------------------------------------

Arsenal

Forventet startoppstilling:

Manuel Almunia

Bacary Sagna - Sébastien Squillaci - Laurent Koscielny - Gaël Clichy

Cesc Fàbregas - Alex Song - Abou Diaby

Theo Walcott - Robin van Persie - Samir Nasri

Man to watch: Robin van Persie

Blackburn Rovers

Forventet startoppstilling:

Paul Robinson

Míchel Salgado - Christopher Samba - Ryan Nelsen - Gaël Givet

Brett Emerton - David Dunn - Steven N'Zonzi - Jermaine Jones - Martin Olsson

Roque Santa Cruz

Man to watch: David Dunn

Tips: 3-1

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Haha, hater og være så jævlig optimistisk foran kamper. Det ender alltid med en kjempesmell i mot hvis jeg tipper noe ala 5-0. Men med laget i førsteposten er det vanskelig og si noe annet. Siden mange av dem kommer fra skade(og kanskje ikkje starter), tipper jeg 2-0.

Slik jeg ser det, så har vi ikke råd til og tape(ellr få U) en kamp til. Med det vanskelige kampprpgrammet vi har foran oss, så må dette her være 3 poeng.

Lenke til kommentar

1-2

RvP - Samba, N'Zonzi

Kan vel slenge med en begrunnelse.

For et par uker siden var dette den eneste kampen jeg var sikker på at vi kom til å vinne av de resterende kampene, men jeg er ikke så sikker. Hovedgrunnen er at Arsenal antagelig stiller med en haug spillere som som ikke er i form eller akkurat har kommet tilbake fra skade. Vi vet fra før at laget er dårlige til å forsvare seg defensivt og dette er en av styrkene til Blackburn. I tillegg har vi et vaklende forsvar med Kos og Squillaci i midten som ikke har klart å samarbeide denne sesongen.

Jeg tror at dersom Blackburn får det første måle (Samba på corner etter 20 min) så blir ikke dette tre poeng. Eneste muligheten er om Arsenal scorer et tidlig mål og fortsetter å male på.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Blir vel en vanlig dag dette. Vi sliter med å skape sjanser, får inn ett mål i andre omgang, keeperen deres har en av sine beste dager slik at vi aldri får drept kampen, en av Blackburn-spillerne treffer på et skudd han ikke hadde truffet på om han fikk 1000 forsøk til, Arsenal-spillerne skjelver som aspeløv og legger seg totalt bakpå før vi sprekker totalt ved en generaltabbe av det spanske keeper-avfallet.

Jaja, neste år gutter! :tease:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Nå må Arsenal vinne for å holde følge med United. Chelsea tryna, Tottenham tryna og Liverppol tryna. Desverre takler spillerene sjeldens slikt press. For håpe de motbeviser meg i dag.

Laget:

Almunia, Sagna, Koscielny, Squillaci, Clichy, Song, Wilshere, Arshavin, Nasri, Walcott, Van Persie

Ingen Fabregas...

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...