invalid_user Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 02.04.2011 Arsenal - Blackburn Rovers Premier League 18:30 @ Emirates Stadium TV2 BPL HD1 ----------------------------------------- Arsenal Forventet startoppstilling: Manuel Almunia Bacary Sagna - Sébastien Squillaci - Laurent Koscielny - Gaël Clichy Cesc Fàbregas - Alex Song - Abou Diaby Theo Walcott - Robin van Persie - Samir Nasri Man to watch: Robin van Persie ----------------------------------------- Blackburn Rovers Forventet startoppstilling: Paul Robinson Míchel Salgado - Christopher Samba - Ryan Nelsen - Gaël Givet Brett Emerton - David Dunn - Steven N'Zonzi - Jermaine Jones - Martin Olsson Roque Santa Cruz Man to watch: David Dunn ----------------------------------------- Tips: 3-1 3 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Gamsten har mistet klippekortet? Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ja, han har startet 1 av de 7 siste kampene. Det er en skam at en kvalitetsspiller som Gamst blir benket, Kean er håpløs. 2-1. Nasri x2, Roque. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 6-1 Rvp, Nasri, Nasri, Song, Rvp, Squillaci for Arsenal Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) 7 - 2 Endret 2. april 2011 av andre3028 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Haha, hater og være så jævlig optimistisk foran kamper. Det ender alltid med en kjempesmell i mot hvis jeg tipper noe ala 5-0. Men med laget i førsteposten er det vanskelig og si noe annet. Siden mange av dem kommer fra skade(og kanskje ikkje starter), tipper jeg 2-0. Slik jeg ser det, så har vi ikke råd til og tape(ellr få U) en kamp til. Med det vanskelige kampprpgrammet vi har foran oss, så må dette her være 3 poeng. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) 1-2 RvP - Samba, N'Zonzi Kan vel slenge med en begrunnelse. For et par uker siden var dette den eneste kampen jeg var sikker på at vi kom til å vinne av de resterende kampene, men jeg er ikke så sikker. Hovedgrunnen er at Arsenal antagelig stiller med en haug spillere som som ikke er i form eller akkurat har kommet tilbake fra skade. Vi vet fra før at laget er dårlige til å forsvare seg defensivt og dette er en av styrkene til Blackburn. I tillegg har vi et vaklende forsvar med Kos og Squillaci i midten som ikke har klart å samarbeide denne sesongen. Jeg tror at dersom Blackburn får det første måle (Samba på corner etter 20 min) så blir ikke dette tre poeng. Eneste muligheten er om Arsenal scorer et tidlig mål og fortsetter å male på. Endret 2. april 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Er meget negativ til denne kampen her nå. Rett og slett fordi United vant sin kamp og at vi dermed må prestere. Vi vet alle sammen at det er en dårlig kombinasjon. Hadde Manchester United tapt i dag så hadde jeg hatt troen på uavgjort! 1 Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Phil Dowd er dagens dommar. Grur meg! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Blir vel en vanlig dag dette. Vi sliter med å skape sjanser, får inn ett mål i andre omgang, keeperen deres har en av sine beste dager slik at vi aldri får drept kampen, en av Blackburn-spillerne treffer på et skudd han ikke hadde truffet på om han fikk 1000 forsøk til, Arsenal-spillerne skjelver som aspeløv og legger seg totalt bakpå før vi sprekker totalt ved en generaltabbe av det spanske keeper-avfallet. Jaja, neste år gutter! 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) Nå må Arsenal vinne for å holde følge med United. Chelsea tryna, Tottenham tryna og Liverppol tryna. Desverre takler spillerene sjeldens slikt press. For håpe de motbeviser meg i dag. Laget: Almunia, Sagna, Koscielny, Squillaci, Clichy, Song, Wilshere, Arshavin, Nasri, Walcott, Van Persie Ingen Fabregas... Endret 2. april 2011 av Benbjo Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Sterkt lag det der. Tipper 2-0 Poengtap her og det er slutt for Arsenal imo. Det skjer nok ikke, men fotballen er rund Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Blir nok en grei kamp for Arsenal tror jeg... Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Lukter mental kollaps lang vei og Robinson som MoM. Cesc kommer inn på slutten og redder oss. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Skal bli deilig med kamp igjen! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Får bare håpe nå! Lykke til alle sammen Kommer nok tilbake med en status etter kampen. Cya så lenge. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Viktig med Walcott tilbake. Ser veldig frisk ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå