Gå til innhold

Prisnivå kamera, valutakursar

Anbefalte innlegg

Kva skjer med prisnivå på kamera nå? Det er forventa at mange kamera vil verta forsinka og at det kan driva opp prisen. Samtidig stuper nå yen ned på nivået frå i fjor og krona gjer det bra. Det kan sjølsagt snu ganske fort, men....

Så kan ein sjekka prisar i butikk eller på nett ofte. Men har høyrt at endringar i valuta gjev utslag i utsalgspris ca. tre månader seinare?

Skal ein investera i systemkamera med eit par objektiv og ein avansert kompakt i tillegg er dette ganske viktig. Kan fort spara eit par-tre tusen...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kva skjer med prisnivå på kamera nå? Det er forventa at mange kamera vil verta forsinka og at det kan driva opp prisen. Samtidig stuper nå yen ned på nivået frå i fjor og krona gjer det bra. Det kan sjølsagt snu ganske fort, men....

Så kan ein sjekka prisar i butikk eller på nett ofte. Men har høyrt at endringar i valuta gjev utslag i utsalgspris ca. tre månader seinare?

Skal ein investera i systemkamera med eit par objektiv og ein avansert kompakt i tillegg er dette ganske viktig. Kan fort spara eit par-tre tusen...?

Forstår bare noe av det du skriver her, er litt trøtt..

Men i Norge har hvertfall en del kamerahus og objektiver steget i pris siden krisen i Japan. Så om du spør om du kan spare et par-tre tusen på å kjøpe nå er dette feil

Puss tenna mine og legg meg i senga om jeg misforstår. :tease:

Lenke til kommentar

Jeg tror at ting har roet seg ned om to-tre måneder. Det er nok større sjanse for at det er mangel på enkelte varer de neste 5-8 ukene. Nå lages mye utstyr utenfor Japan slik at utstyr i de rimeligere prisklassene vil holde seg stabilt i pris og tilgjengelighet.

Er det noe bestemt du tenker på?

Lenke til kommentar

Sikkert kortvarig mangel, Japan + underleverandørar står på for fullt. Og butikkane vert kvitt det meste til full pris imens?

Alle viktige valutaer går nå ned i forhold til krona. Burde gje utslag? Yen som er viktigast eller også dollar, euro?

Ville berre finna ut om storforbrukarane også skjelar litt til valuta. Men kanskje meir å henta på sjokktilbud (JP nyleg) som Sony A850 hus til rundt 10.000...denslags er vel kampanje frå produsent/ leverandør.

Tenkte generelt, men f-eks G/GH og Pentax K-5, avansert kompakt frå Canon, Nikon, Fuji, Panasonic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...