LiverBird Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 hei jeg installerte nettopp et nytt gfx kort type Geforce 4 ti4200..... jeg henta ned de nyeste driverne fra nvidia til xp jeg har Winxp men når jeg starter maskina får jeg IKKE mere enn 68.8Hz på skjermen...ok det da men når jeg åpner spill faller denne til 53.3Hz noe som er MEGET ubehaglig å umulig å spille i har teste noen refresh rate fixer men får d ikke til å funke noen som vet hva jeg kan gjøre?? vet at SP1 fixer dette..men noe annet? Lenke til kommentar
schwin Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Du kan hente filen som fikser dette problemet i win2000/xp her Lenke til kommentar
kitbay2000 Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 POWERSTRIP ER EN FIN TING :I oiiioiii Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Få deg en lcd skjerm så er du kvitt problemet Kan du ikke få noe refreshlock da? Lenke til kommentar
*MIB*Viking Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Kjør DXDIAG og overstyr på siste side under refresh rate, bruker også Powerstrip i tillegg jeg :-) Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Noen ganger du endrer skjermkortdriverne, så nullstilles skjermdriverne til vanlig plug and play. Dette kan du sikkert løse ved å finne de spesifikke driverne til din skjerm. Jeg har en 19" LG skjerm som kjørte på max 85hz en stund. Den var da registret som Plug and Play. Jeg visste tilfeldigvis at den skulle kjøre på mer enn det, så etter å ha lastet ned driverne fra internett, ble det en helt annen opplevelse! =) Athelas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå