ORLY? Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Gratulerer med nytt. Likte 10. jeg også. Gleder meg til jeg også ser blomster. Takk takk! Liker best 10. selv, med båten på land på en andreplass. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 13. April Blitt forsinket et par dager nå, men det går ann å ordne opp i veit dere! 35mm skutt på 1.8, skarpet opp og klippet. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Vakker blåveis. Hvor finner dere alle blåveis? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 Vakker blåveis. Hvor finner dere alle blåveis? Innpå øya ved kadettangen er det masse hvertfall. Hvite, blå og lilla blomster! 14. April Blomster, blomster, blomster... Burde vel finne noe annet snart. Har dog godnytt, for denne tråden, og det er at ferien er her. Noe som resulterer i mere fototid! Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 15. April blomster,blomster, blomster... ensformig aprilfest detta. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Her var det mye artig - med liten dybdeskarphet synes jeg både 1. og 5. april "knekker" og er i vinkel - i 1. april ser det ut som om vannet i bakgrunnen går i oppoverbakke - morsomt! Likte den harde og kontante stemningen på gateskiltet 2. april, og rotete bokeh og utbrent himmel gir et flott uttrykk på trestammen 6. april. Mange flotte blomsterbilder på rams, men vinnerne er blåveisene 15. og 10. april, sammen med CD-blomsten den 11. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 snip Glad du fant noe intressant! Ligger dog noe på etterskudd, så må prøve å komme ajour iløpet av dagen. (Misunner deg Zeissen du bruker i din Aprilfest forresten.. huuhhh! :hrm: ) Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 16. April Sigma 70-200 HSM II @200mm Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 17. April Blir ikke fest uten mennesker! ...så jeg lar Azathosk bli med på festen! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Også de to siste blåveisbildene dine er nydelige og delikate. Jeg MÅ finne meg noen blåveis å knipse jeg også, før det er for sent for i år... Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 Også de to siste blåveisbildene dine er nydelige og delikate. Jeg MÅ finne meg noen blåveis å knipse jeg også, før det er for sent for i år... Kadettangen... Evt alt av skogspartier; burde funke Glad du liker blomsterbildene! Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 18. April 70-200 f/2.8 trolig på 2.8 og 200mm, evt blendet litt ned til maks 5.6 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Azathosk-portrettet var glimrende - så lett og luftig! Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Azathosk-portrettet var glimrende - så lett og luftig! Takk så meget! Redigerte litt forskjellige versjoner, men en high key(?)-edit ble best følte jeg. 19. April Månen var stor og fin den! Skutt med 70-200 + 1,4tc @full tele. Croppet og redigert til kontrastene så kratrene ble synlige. Skal si man måtte pushe på unormalt mye blacks. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Da er det herved motbevist at månen er en gul ost. Det er faktisk en marmorkule...! 1 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Da er det herved motbevist at månen er en gul ost. Det er faktisk en marmorkule...! En gammel, virkelig gammel, marmorkule. Hvitbalansen var litt vanskelig å få til. Er hvitbalansen god? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Er hvitbalansen god? Nja - kommer an på hva målet var. Var målet å få den til å fremstå som en spennende gammel gul ost - nei. Som en kjedelig stein som svever ute i rommet - ja. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Hvitbalansen ser veldig bra ut for meg på min skjerm, men jeg er ikke kjent for å være helt i vater på hvitbalanse selv... Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 21. april 2011 Forfatter Del Skrevet 21. april 2011 Er hvitbalansen god? Nja - kommer an på hva målet var. Var målet å få den til å fremstå som en spennende gammel gul ost - nei. Som en kjedelig stein som svever ute i rommet - ja. Siktet på sistnevnte; så om du snakker sant ( ) er jeg fornøyd! Hvitbalansen ser veldig bra ut for meg på min skjerm, men jeg er ikke kjent for å være helt i vater på hvitbalanse selv... Hehe. Har selv en 5 år gammel Acer-skjerm som var den billigste 22''-ern på markedet på den tiden. Mao ikke den beste skjermen! Noen kommentarer på 19. April, eller andre bilder(?); vil gjerne ha litt konstruktiv kritikk! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Kanskje litt mer luft på venstresiden på de to fuglebildene - så de har litt mer luft foran seg - "plass til å bevege seg". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå