ORLY? Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Bruker: GENTorly Utstyr: Nikon D7000 med div objektiver. Nevnes i billedpost. Deltakernivå: Pingle Utfordring: Få til noe brukbart. Kjedelig utfordring? Yes. Noe jeg burde legge til? No. bHaugland on Flickr Endret 2. april 2011 av GENTorly 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Utfordring: Få til noe brukbart. Hvem vil ikke det Kjedelig utfordring? Yes. Nei, tvert i mot - det er egentlig essensen i disse festene. Å ta mange bilder og ende opp med noen brukbart. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Utfordring: Få til noe brukbart. Hvem vil ikke det Kjedelig utfordring? Yes. Nei, tvert i mot - det er egentlig essensen i disse festene. Å ta mange bilder og ende opp med noen brukbart. Hehe! Lagde meg faktisk flickr nå, så dag 1 blir litt forsinket.. Laster opp en del bilder nå. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 (endret) 1. April OPPDATERING FRA PERIODEN 2-7. APRIL 2. April 3. April 4. April 5. April 6. April 7. April Endret 11. april 2011 av GENTorly Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Dårlig deltakelse fra meg.. :/ Første gangen jeg tenkte å prøve meg, men har 4-6 forskjellige vurderinger per uke fram til påske, så foto blir det ikke stort av. Får komme sterkere tilbake i en senere måned. Mod kan evt stenge tråd. Hopper inn litt med et par bilder utover alikevel jeg! starter da med 9. April hvor jeg tar et bilde fra fototreffet med noen av akammedlemmene i Halden. Skutt med 17-55/2.8 Det var ihvertfall mitt favorittbilde den dagen. noobspørmål: må bilde være tatt dagen det blir postet, eller kan man ta noe fra tidligere de dagene man ikke har tid til å ta nye, så lenge alt er tatt i april? Endret 11. april 2011 av GENTorly Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Gjerne ta en titt på 9. April, og les innlegget. 10. April 10. var en blomstervandring ved kadettangen. Skutt med Tamron 90mm Tilleggsutofordring: 4x5 format! Blitt forelsket i det tror jeg, hmm.. Endret 11. april 2011 av GENTorly Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 11. April Tamron 90mm. Brukte innebygd blitz, og satt opp to plastkopper i fargen grønn og blå foran CDen med vanndråpene på. Minimalt med redigering, crop + contrast + sharpening. Kritikk på 9., 10. og 11. April er etterlengtet. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Virkelig noen flotte bilder du har tatt! 10. April er det jo ingenting å utsette på, og 9 april er helt i min sjanger. Blir spennende å følge med videre Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 noobspørmål: må bilde være tatt dagen det blir postet, eller kan man ta noe fra tidligere de dagene man ikke har tid til å ta nye, så lenge alt er tatt i april? Det er ikke krav om posting samme dag som du tar bildet. Vi sier bare så fort som mulig. Og har du tatt noen bilder i perioden 2.4 til 7.4 så kan du forsatt poste de - anbefaler at du endrer første bildepost og legger bildene nederst der. (For å fortsatt være med som pingle så må du inn med et bilde til for perioden 1-7.4.) Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 (endret) Første innlegg oppdatert med bilder fra 1-7.4 Tar gladelig imot litt kritikk! Endret 11. april 2011 av GENTorly Lenke til kommentar
egilh Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Du har fått noen bra resultater her! Jeg er ganske svak for blomster nå på våren, så 10. likte jeg Bare å fortsette! Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Du har fått noen bra resultater her! Jeg er ganske svak for blomster nå på våren, så 10. likte jeg Bare å fortsette! Tusen takk! Ble veldig fornøyd med 10. selv! ..og ja, fine blomster med fin bokeh, eksponering og komp er lovable. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 Godt at du likevel fikk anledning til å delta. Her var det mye flott. Likte særlig 5. april med de flotte fargene og det spenstige fra i dag. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 hvordan objektiv er det første bildet tatt med? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 11. april 2011 Forfatter Del Skrevet 11. april 2011 Godt at du likevel fikk anledning til å delta. Her var det mye flott. Likte særlig 5. april med de flotte fargene og det spenstige fra i dag. Tusen takk! Glad jeg fikk tid til å delta(med noe juksing iforhold til dager bildene er tatt ) hvordan objektiv er det første bildet tatt med? Nikon 35/1.8 Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 11. april ble abstrakt og fint. Behagelig å se på. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 11. april ble abstrakt og fint. Behagelig å se på. +1 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 11. april ble abstrakt og fint. Behagelig å se på. +1 Takk, begge to! Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 12. April! dadadadadadad! Henta nettopp en 70-200 HSM II, hvor jeg også fikk med en tc 1,4 på kjøpet. Blir morro detta. Kjapt testbilde i regnværet, med objektivet godt innafor dørterskelen. Skutt med litt høy iso, så støy synes litt, hvertfall på min skjerm. ''Fargefeilen'' litt oppe til høyre er det noe på selve malingen som er.. har et lett fiolettskjær i seg der, og ble fortsterket ved økt kontrast og saturation/vibrance. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Gratulerer med nytt. Likte 10. jeg også. Gleder meg til jeg også ser blomster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå