Nilsen Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 En strømforsyning som vil tilfredsstille økonomen. Les mer Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg vet ikke jeg. Har sett GX650 og 750 tryne fatalt hos Jonnyguru og [H]ardOCP, de er ikke noe spesielt gode. GX450 er lavere effektklasse, så den yter vel ok. Men de øvrige modellene er ikke noe jeg sier "OK" til om noen spør. :/ Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Når du først er under 500W har du mulighet til å bygge et stillegående system. Det finnes vifteløs Seasonic 460W PSU som jeg gjerne skulle sett en test av på HW. Etter hva jeg har lest på andre sider setter denne lista for alle PSUer i dette effektområdet. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Aha jeg ser at Seasonic 400 FL er testet her. Har også tenkt et øyeblikk og i noen tilfeller kan man bruke vifta i strømforsyningen til å suge lunken luft fra kabinettet og blåse den ut. Da kan det være greit å ha en PSU med vifte som rusler og går på lav RPM som bidrar til å senke støynivået fordi CPU/GPU vifter kan roe seg litt også. men da snakker ikke lenger om et lydløst system. Lenke til kommentar
TorAtle Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Hardware tester IMO unødvendig mange strømforsyninger. Er det veldig stor utvikling på området? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Har man først hatt PSU med modulære kabler er det ikke et alternativ å gå tilbake til faste kabler. Lenke til kommentar
Synchro Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Ett godt alternativ kan være denne: http://www.dustinhome.no/pd_5010462162.aspx Lenke til kommentar
Grillkongen Craig Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 hva er forskjellen på kabler som er modulære eller ikke Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Videre finner vi en kondensator fra Panasonics datterselskap Matsushita Nja, historisk så var Panasonic faktisk en av flere merkevarer eid av Matsushita-konsernet. Matsushita er familienavnet til grunnleggeren. For 2-3 år siden skiftet konsernet navn til Panasonic. Kondensatorene er solgt under merkevaren Panasonic i mange flere år enn dette. M-logoen er bare en måte å identifisere deres kondensatorer, på samme måte som at Chemi-Con bruker en krone. Matsushita er derfor i dag et historisk navn, og brukes ikke på noen produkter eller selskaper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå