Bykatt Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 Der fant du blåveisen ja...og den var blå og fin Jepp, jeg har lett, og endelig fant jeg dem på Hovedøya i dag. Det begynner å bli ganske tynt med dem. Hvitveisen er i ferd med å ta over. Det var en skarp og fin blåveis! Den mørke bakgrunnen iblandet et par diffuse blå fargeklatter gjorde seg bra. Likte godt gårsdagens fasademosaikk også. Takk, takk! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 "Sten i glasshus" er lekker! (Bra titel også. ). Flotte linjer og refleksjon. Blåveisen ble nydelig, spesielt med den rolige brune bakgrunnen. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 "Sten i glasshus" er lekker! (Bra titel også. ). Flotte linjer og refleksjon. Blåveisen ble nydelig, spesielt med den rolige brune bakgrunnen. Takk! Norsk rolig, eller svensk? Lykken står den kjekke bi Jeg hadde store planer om å ta en fantastisk flott hvitveis-bilde, men fikk det ikke helt til. Det beste jeg fikk til, var et dette noe rotete bildet, der bien stjeler showet... Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Frokost ved havet Ikke den verste utsikten man kan tenke seg til frokosten. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Det ser nydelig ut! Jeg blir misunnelig. Pent bilde! Lenke til kommentar
egilh Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Der fanget du virkelig ett fint øyeblikk, så ikke dumt ut det nei! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Hvitveis-bildet ble vårlig og fint synes jeg...det er liv over det. Frokost-bildet var stilrent og vakkert Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Ikke den verste utsikten man kan tenke seg til frokosten. Der kunne jeg godt tenkt meg å være. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Takk for pene ord om fredagens frokostutsikt, både HelenaN, egilrs, RandiA og Tomsi. Så mitt siste aprilfest 2011-bilde, på aprils siste dag: Orkestergrav Mestere i arbeid. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Kjempeflott avslutning, den lysvirkningen var utrolig fin. Det har vært morsomt å følge deg i Aprilfesten, variasjon og bedre og bedre bilder blir det. Du har virkelgi funnet "utstyret ditt". Klem. Randi Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Mye fint i denne tråden ja! Jeg liker også gårsdagens bilde, Frokost ved havet, veldig godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå