ventle Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Satser på en måned med 150mm macro. Bilder så langt: Endret 17. april 2011 av ventle 1 Lenke til kommentar
ventle Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 1. april - spiren Dette vårtegnsmotivet er vel såpass velbrukt at det er på kanten til en klisje. Men her er det uansett. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Dette vårtegnsmotivet er vel såpass velbrukt at det er på kanten til en klisje. Men her er det uansett. Det er muligens en klisje - men det er ihvertfall vårlig Lenke til kommentar
ventle Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 2. april - sist sommer Lenke til kommentar
ventle Skrevet 4. april 2011 Forfatter Del Skrevet 4. april 2011 3. april - skogens ro 4. april - tornemorgen Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 (endret) 6. april Ingen bilder i går. I dag ble det ett innebilde av ett annet snasent glass. Endret 6. april 2011 av ventle Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 3. april var flott! Pent lyst og fine farger i bakgrunnen. Likte godt tornene også. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Høydepunktet for meg så langt er "tornemorgen". Den ene tornekvisten i sylskarp silhuett mot en relativt dunkel bakgrunn, bortsett fra den dominerende gule tversoverstripen fra solnedgangen. Godt komponert også. "sist sommer" var også delikat, om ikke akkurat like full av mystikk. Delikat er også produktfotoet av et for meg "hypermoderne" objektiv, dette siden jeg kjører den tilsvarende AIS-varianten. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 8. april 2011 Forfatter Del Skrevet 8. april 2011 Takk for hyggelige tilbakemeldinger må bli flinkere til å gi noen selv også... her er bidragene fra de siste to dagene: 7. april - ut på tur "hypermoderne" objektiv ute på nye eventyr. 8. april Godt gammeldags drittvær da jeg våkna i dag tidlig. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 9. april - mellom vaflar og berg Hva er det som titter frem mellom lørdagsvaflene? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Morsomt at du har tatt med Titten Tei på en del av bildene. Likte særlig 6. og 7. april. Det skal samtidig vites at jeg var få millimetere fra å smelle sammen noen vafler etter å ha sett det siste bildet Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Det der er da et nydelig objektiv! Det du har tatt bildene med, altså! Sist sommer står fram og er et prakteksempel på nydelig bokeh - hvordan motivet er skarpt og alt smelter bakover. Ditto nydelig i skogens ro og tornemorgen. Og - alle de andre bildene også. Nydelig! Men - som k.n.b sier - tornemorgen hadde flott komp! Og for en festlig rød tråd du har! Vel - objektivt sett, i alle fall. Liker alle bildene her, jeg. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Takk for kommentarer nå har det blitt litt lite oppdateringer her de siste par dagene, men bilder har blitt produsert, så her kommer tre på rappen: 10. april - XL Dette ble litt fort og gæli, men det ble i hvertfall produsert ett bilde også på søndag. Fra en over middels stor flyplass nede i mellom-Europa. 11. april - Blå mandag Tett på... 12. april - Fruktvåren Våren er kommet litt lenger i Praha enn i Trondheim, 18 plussgrader i går Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Dette ble litt fort og gæli, ... Muligens litt fort og gæli. Men du traff blink, synes jeg. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Vakker vår-tråd dette.... Lenke til kommentar
ventle Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 (endret) 14. april - se ned! På leting etter dagens motiv trasket jeg tvers over det jeg trodde var ei nokså kjedelig gressplen - men idet jeg tilfeldigvis kaster ett blikk på bakken får jeg øye på en liten blå flekk, som altså er en liten blomsterkvast, ca 2-3 cm høy, godt kamuflert nede i den nyklipte plena. Det gjelder å se ned når man beveger seg i microlendet. Endret 14. april 2011 av ventle Lenke til kommentar
egilh Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Klart å fange våren bra her må jeg si Flotte farger, og morsomt med objektivet som dukker opp her og der, ble nesten så jeg begynte å se etter det på flyplassbildet. 11. og 12. må jeg si ble ekstra flotte, ganske svak for blomster på våren Lenke til kommentar
ventle Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 (endret) 15. april - over skyene er solnedgangen alltid rød Dette er nok litt utenfor microlendet og således ikke helt etter festens tema, men noen må jo tre inn i rollen som han som ikke passer helt inn på festen også ett sted over Nord-Tyskland i går kveld. Endret 16. april 2011 av ventle Lenke til kommentar
ventle Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 16. april - Russkiy Standart Edle dråper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå