Haawy Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hei! Fikk veldig vond muskelsmerte i skuldra i dag etter å ha måkt snø. Derfor tok jeg en ibuprofenm og når jeg kom på at man ikke burde blande medisin og alkohol var det for sent. Så hva gjør jeg i kveld, går det greit om jeg drikker litt? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Drikk litt mer forsiktig enn ellers, men jeg har aldri hatt noe problem med det. Men hvis du selv vet at du reagerer kraftig, ikke bland. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Ok, takk for raskt svar! Får passe på litt ekstra i dag da. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hvis det er snakk om en 200mg tablett så er det nok bare å kjøre på for fult. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Jeg lever fortsatt hvis noen lurer! Gikk helt problemfritt. 1 Lenke til kommentar
toazty Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 ja, det er ikke noe problem å blande paracet eller ibux etc me alkohol, jeg gjør det hver gang jeg går ut. på nattbordet legger jeg klar 2 ibux og 1,5L vann før jeg går ut, så da tar jeg dette når jeg kommer hjem ( hvis jeg kommer meg hjem ) tar av og til 2 ibux og 1 zyrtec før jeg skal ut også, hvis jeg kjenner formen er litt skral etter dagen før. eller skal ut på flatfylla om zyrtec virker vet jeg ikke , men enkelte sier det skal fungere, og har også ei venninde som jobber som pharm.tek og hun sier det er mulig det hjelper, men studier viser også at det ikke hjelper men what the hell, blir aldri dårlig hvis jeg tar litt forebyggende Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Paracet + ibux funker i hvert fall bra sammen. Lenke til kommentar
bonkytonk Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Zyrtec vet jeg ikke nok om, men om du tar ibux når du legger deg etter en fest er den ute av systemet lenge før du våkner og trenger den. Og å ta den FØR festen er bare unødig belastning på magen. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Ibuprofen er ikke noe trekantpreparat av typen du virkelig ikke bør blande med alkohol. Magen er nok ørlite grann mindre mottakelig for påkjenninger hvis du nettopp har tatt en ibux, men de psykoaktive virkningene er lik null. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå