storekim Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Altså jeg bruker da et program som heter fraps. men jeg får bare FIlmet med fraps på 29.90fps og forsatt litt små lagg. jeg har en helt ny gaming pc men lurer litt på om jeg må oppgradere Hardisken osv. men noen som har peil på ossen jeg kan få kjørt Modern warfare 2 uten lagg og mere fps på filmingen ? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Sette ned oppløsningen på hva du spiller MW2 på, eller sette ned grafikken? Bare tipper, har egentlig ikke så veldig peiling på hva som teller når det kommer til å fraps og lagg. Noen andre kan vel sikkert gi deg et bedre svar Lenke til kommentar
storekim Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Sette ned oppløsningen på hva du spiller MW2 på, eller sette ned grafikken? Bare tipper, har egentlig ikke så veldig peiling på hva som teller når det kommer til å fraps og lagg. Noen andre kan vel sikkert gi deg et bedre svar hehe xD takker for tipse har egentlig ikke tenk på å sette ned grafikken selv om jeg skal kunne kjøre det veldig lett osv. men skal prøve vettu Lenke til kommentar
storekim Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Det var helt likt når jeg satt ned grafikken Lenke til kommentar
storekim Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Altså her er allt jeg har. Operating System MS Windows 7 Ultimate 64-bit CPU AMD Phenom II X6 1090T Thuban 45nm Technology RAM 8.0GB Dual-Channel DDR3 @ 669MHz (9-9-9-24) Motherboard Gigabyte Technology Co., Ltd. GA-890GPA-UD3H (Socket M2) Graphics L226W @ 1680x1050 SyncMaster @ 1920x1080 AMD Radeon HD 6900 Series Hard Drives 977GB SAMSUNG SAMSUNG HD103SJ ATA Device (IDE) 488GB SAMSUNG SAMSUNG HD501LJ ATA Device (IDE) Optical Drives Optiarc DVD RW AD-5260S ATA Device Audio Realtek High Definition Audio Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Du burde ikke lagre videoene på samme disk som du har instalert spillet på. Dette gjør at ytelsen på harddisken blir dårligere både for FRAPS og Mw2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå