NeEeO Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Umm..hvordan skal man skrive en rapport om et butikk besøk..liksom på besøket skal vi finne varer med nøkkelhull..Max havelarr..Og si hvorfor de er mine utvalgte varer..hvordan skl jeg skrive rapport om butikk besøket.. Skriver i full fart, skriverfeil..osv Endret 1. april 2011 av Noreply Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Du nevner økologiske matvarer i headingen, men så skriver du bare om nøkkelhull og Max Havelar, hva ønker du? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Du nevner økologiske matvarer i headingen, men så skriver du bare om nøkkelhull og Max Havelar, hva ønker du? Begger delere..er ekstremt opptatt..skriver i fyr og flamme. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Fordi nøkkelhull, Max Havelar og økologisk mat er 3 forskjellige ting, i utgangspunktet, men de kan også være overlappende. Du skal fortelle om hvilken butikk du har valgt, når du har besøkt den, hvilke varer du har funnet og hvorfor. Ta det gjerne med små overskrifter for hver av disse "kapitlene" Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Fordi nøkkelhull, Max Havelar og økologisk mat er 3 forskjellige ting, i utgangspunktet, men de kan også være overlappende. Du skal fortelle om hvilken butikk du har valgt, når du har besøkt den, hvilke varer du har funnet og hvorfor. Ta det gjerne med små overskrifter for hver av disse "kapitlene" Jeg orker ikke å gå til butikken, har mye annet å gjøre . defor søker jeg på nett. Vet du om 3 økologisk godkjente matvarer? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Les her og se om du finner: http://debio.no/ Det er godkjennelsesordningen i norge Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Les her og se om du finner: http://debio.no/ Det er godkjennelsesordningen i norge Der finner jeg bare merker, finner ikke matvarer :/ Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Tine økologisk lettmelk er en i hvert fall Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Aha...kan du ikke noen flere? Endret 1. april 2011 av Noreply Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 økologisk rømme fra Tine og økologiske gulrøtter? Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 økologisk rømme fra Tine og økologiske gulrøtter? Var på butikken , har funnet nøkkel hull merker og økologisk. Men fant ingen fairtrade varer? vet du om noen? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 http://www.maxhavelaar.no/Internett/Produkter/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå