flettial Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Heisann! Har planer om å anskaffe meg nytt mediesenter, da den gamle laptopen jeg bruker nå bråker fælt og ikke klarer å spille av HD-filmer. Jeg bruker XBMC, og vil fortsette å gjøre dette - enten i W7 eller Ubuntu/Live. Har sett på diverse nettop-pcer, men er usikker på om de vil takle kravene mine da jeg ikke er sikker på hva som kreves for å spille av 720p++. Kravene jeg har til mediesenteret er: Liten, relativt støyfri og lite sjenerende Kunne takle 720p uten problemer (gjerne 1080 også) i XBMC W7/Ubuntu Innebygd trådløst nettverkskort er et pluss, men ikke nødvendig Pristak: 4000 NOK Har sett veldig på http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=611029 Tenkte å kjøre inn SSD i den, så er den jo fullstendig lydløs - men vil den takle HD? Alle tips og innvendinger tas imot med åpne armer! Mvh, Nicholas Endret 2. april 2011 av flettial Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Asrock ION330HT klarer dette. Har den satt opp med xbmcfreak sitt image basert på ubuntu. Det er mitt beste mediasenter til nå, og jeg har prøvd mange! Så med ION2 burde du være home safe og vel så det. DrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå