Bjonski Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Bruker: Bjohansen Utfordring: Gjenopplive foto-interessen, lære seg nytt kamera (når det ankommer) Deltakernivå: Pingle Utstyr: Nikon D40 (Blir byttet ut etterhvert) og Nikkor 50mm f/1.8 Tok en råsjangs på at jeg har lov å bytte kamera underveis 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Tok en råsjangs på at jeg har lov å bytte kamera underveis Det er lov. Lykke til. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Lykke til. Hva slags kamera er det som venter forresten? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Forhåpentligvis et Nikon D7000 Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Dagens bilde blir et landskapsbilde for å vise hvilket vær vi har nå i April. F/6.3 1/320 sec Iso-200 Fokus satt til infinity, vanskelig å treffe med manuell fokus. Beklager dersom bildet ikke er helt optimalt, jeg sitter på en ukalibrert skjerm. Har gjort litt endringer i Photoshop, blant annet endret litt på kontrast og temperatur. Har også fjernet enkelte elementer som forstyrret bildet litt. Gi beskjed dersom noen ønsker rå-fila, så kan dere få leke litt med settings. Endret 1. april 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Dagens bilde: f/1.8 1/2000 ISO 200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå