internet wizard Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 sååå. jeg trenger sårt en space combat simulator! jeg har hele x serien og orker ikke noe mere eve online. elsker realisme og er en stor stargate elsker. så noe stargate lignende hadde vert kult. takk for at DU leste posten min! Lenke til kommentar
Zt Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Du burde sjekke ut gode gamle Freelancer. Fantastisk historie og rimelig bra gameplay Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ah husker Freelancer.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 sååå. jeg trenger sårt en space combat simulator! jeg har hele x serien og orker ikke noe mere eve online. elsker realisme og er en stor stargate elsker. så noe stargate lignende hadde vert kult. takk for at DU leste posten min! Liker hvordan du har "stargate" og "realisme". i samme setning Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 sååå. jeg trenger sårt en space combat simulator! jeg har hele x serien og orker ikke noe mere eve online. elsker realisme og er en stor stargate elsker. så noe stargate lignende hadde vert kult. takk for at DU leste posten min! Liker hvordan du har "stargate" og "realisme". i samme setning de var ikke ment som at stargate er realistisk men at jeg også liker stargate lignende spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå