DJ-Stigma Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hei. Ja, jeg vet at søknadsfristen er om ikke så veldig lenge (15. april). Men jeg har ennå ikke klart å bestemme meg helt for hva jeg vil gjøre til høsten. Har sett på Anvendt datateknologi, og synes det ser interessant ut, da det ikke er noe matte i studiet, da jeg ikke er noe mattegeni.. Vil gjerne komme med et par spørsmål ang. studiet. 1. Er studiet rettet mot webdesign osv? 2. Hvordan er jobbene etter endt studie? 3. Er det anbefalt studie? Derfor håper jeg at de som har litt peiling på eller erfaring fra Anvendt datateknologi? Tar gjerne imot om noen har gått på det studiet, og vil dele sin opplevelse etc.. Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 (endret) Hei. Ja, jeg vet at søknadsfristen er om ikke så veldig lenge (15. april). Men jeg har ennå ikke klart å bestemme meg helt for hva jeg vil gjøre til høsten. Har sett på Anvendt datateknologi, og synes det ser interessant ut, da det ikke er noe matte i studiet, da jeg ikke er noe mattegeni.. Vil gjerne komme med et par spørsmål ang. studiet. 1. Er studiet rettet mot webdesign osv? 2. Hvordan er jobbene etter endt studie? 3. Er det anbefalt studie? Derfor håper jeg at de som har litt peiling på eller erfaring fra Anvendt datateknologi? Tar gjerne imot om noen har gått på det studiet, og vil dele sin opplevelse etc.. Takk på forhånd! Søkt eller?? jeg gikk denne linjen, kan godt fortelle litt om du søkte. Endret 15. april 2011 av Slystr Lenke til kommentar
DJ-Stigma Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 Hei. Ja, jeg vet at søknadsfristen er om ikke så veldig lenge (15. april). Men jeg har ennå ikke klart å bestemme meg helt for hva jeg vil gjøre til høsten. Har sett på Anvendt datateknologi, og synes det ser interessant ut, da det ikke er noe matte i studiet, da jeg ikke er noe mattegeni.. Vil gjerne komme med et par spørsmål ang. studiet. 1. Er studiet rettet mot webdesign osv? 2. Hvordan er jobbene etter endt studie? 3. Er det anbefalt studie? Derfor håper jeg at de som har litt peiling på eller erfaring fra Anvendt datateknologi? Tar gjerne imot om noen har gått på det studiet, og vil dele sin opplevelse etc.. Takk på forhånd! Søkt eller?? jeg gikk denne linjen, kan godt fortelle litt om du søkte. Ja, har søkt. Hadde vært fint om du kunne fortelle om studiet. Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Jepp Vi var det andre kullet som gikk denne linjen, det bar derfor litt preg av at ikke alle fagene var bestemt, noe var på litt på testbasis. Men, det er forsåvidt greit, da det var ok fag. Noen av fagene er helt ubruklig, når vi holdt på, men det har nok endret seg nå. Jeg ser over oversikten over fagene og det har blitt endel nye fag. Studiet er ikke rette mot Webdesigen, det tar for seg noe webutvikling og programmering, men ikke noe som gjør deg til ekspert. Viktig å få en bra start det første året med fagene, da de bygger videre på dette de neste årene. Jeg er fra Østfold, og villle gjerne flytte hjem hit etter studiet. Derfor søkte jeg jobbe her, og fikk det nesten med engang. Har nå jobbet i 20mnd som it mann i et medisinfirma, men skal bytte jobb 2. Mai. Har skaffet meg ny jobb som teknisk konsulent i Visma. Jeg vil anbefale deg å satse på dette kurset, det viktigst er å skaffe seg gode karakterer og lære så mye som mulig. Men, jeg mener at jeg allikevel har lært mer på de siste 20 mnd en jeg gjorde på 3 skoleår. Praksis er den beste læringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå