akselme Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Bagen jeg har nå er for liten for canon 70-200 f/2.8L, og siden jeg akuratt solgte xboxen for 1400 passer det ganske bra med en ny bag:) Om det er en sekk eller en skulderbag er ikke så viktig, så lenge den er grei å ta med seg. Skal ha en 550d, 70-200 f/2.8, sigma 105 2.8, 50mm 1.8, blitz og lader nede i den. En gang i framtiden skal jeg kjøpe en vidvinkel (10-20 probably) så vært bra om det fikk plass å. Noen billige bager som får plass til alt dette? Helst så billig som mulig, er ikke viktig hvor bra byggekvalitet det er heller, så lenge det fungerer. http://www.japanphoto.no/product/vesker/canon-original/canon-gadget-bag-eg-100/ Er denne jeg har nå, får plass til alt utenom 70-200 objektivet. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Domke F2 er en gjenganger på forumet. God bag. Lenke til kommentar
akselme Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Ser jo bra ut den, men 1700kr :s Lenke til kommentar
egilh Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ser jo bra ut den, men 1700kr :s Thinktank Retrospective 20 Burde få plass til utstyret du nevner i den, eller så har du Retrospective 30. Baggene får plass til MYE mer enn man tror. Jeg har riktignok ikke en 70-200 just nuh, men får alt mitt utstyr i en 20. Se også test her Her nevnes det at det er plass tiL: Canon EOS 5D Canon EOS 50D (gripped) w/ Canon EF 16-35mm f/2.8L USM II attached (hood reversed) Canon EF 70-200mm F/2.8L USM II (hood reversed) Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM Canon EF 100mm F/2.8 USM Macro Lens Canon EF 50mm f/1.4 USM + spare batteries, blower, cable release, lens + LCD cloths, spare memory, wallet, cell phone, keys, etc. etc… Og det beste av alt, den ser mye bedre ut i virkeligheten! 1 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Har selv Think Tank retrospective 30. Den burde du kikke litt på. Den skal være bred nok til å ha 70-200/2.8 liggende med kamera på. Evt stående i bagen, da uten å være festet til kamera. Virkelig god bag sånn innholdsmessig, men også komfort-messig. God å bære med seg. Du har også plass til et 2-3 objektiver til utenomi tillegg til 70-200'n. Endret 1. april 2011 av GENTorly Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Thinktank Retrospective 20 Den så jo lekker ut. Jeg hadde egentlig ikke planlagt å kjøpe noen nybag, men den der må bare bestilles. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Think Tank er litt konservative når de sier hva det er plass til. Think Tank Retrospective 10 har også plass til en 5DmkII med batterigrep stående med 70-200/2.8 påmontert. Tipper du vil finne ut at det også går fint med Retrospective 30. Med Retrospective 20 har du plass til et proffhus med stående 70-200/2.8 med plass opp til kanten av vesken - det er vel det de mener. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Retrospective er ca 10 cm smalere sett forfra enn 30 modellen. Den har veldig mye plass og tar alle 3 versting zoomene til Nikon + fisheye og D3s, ekstra hus m.m. Lenke til kommentar
Marius WL Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg kjøpte http://www.photographybay.com/2009/03/16/think-tank-photo-streetwalker-harddrive-review/ for ca et år siden nå og er veldig fornøyd med den. Nå var jeg avhengig av å ha med meg litt mer enn bare fotoutstyr, derfor falt valget på denne. Jeg drasser med meg en D300s, en 60mm macro, 18-200 som står fast på kamera, en 35mm, SB900, SB600, ca 16 batteri (AA) ekstra til blitz og evt om jeg går tom for strøm på de 2 batteriene jeg drasser med meg til kamera. Kunne hatt med meg en 70-200 også, men da måtte jeg ha lagt igjen noe av pcutstyret hjemme - har med lader til laptop, verktøy, mus, 4-5 TP-kabler, en mini KVM2USB og noe annet småtteri som tar en del plass. Veldig god å ha på seg, og du får kjøpt noen sånne ekstra kroker du henger på skulderremmene sånn at du kan henge kamera der. For meg betyr det en del å ha tyngden av kamera på skuldrene enn rundt nakken. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Think Tank er litt konservative når de sier hva det er plass til. Det er bare forordet. Jeg har fått inntrykk av at en Retrospective 30 er svæææær. Kan brukes som telt når været slår om ... Endret 1. april 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Think Tank er litt konservative når de sier hva det er plass til. Det er bare forordet. Jeg har fått inntrykk av at en Retrospective 30 er svæææær. Kan brukes som telt når været slår om ... Vel, tror verken det passer meg eller deg som regntelt. Bykatt kan dog få plass tror jeg. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Vel, tror verken det passer meg eller deg som regntelt. Bykatt kan dog få plass tror jeg. Hvor? Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Vel, tror verken det passer meg eller deg som regntelt. Bykatt kan dog få plass tror jeg. Hvor? I en retrospective 30! Lenke til kommentar
akselme Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Vell, skal til trondheim i mårra å ta en tur innom japanphoto. Har de noen av disse baggene der? Til evt like billig pris som på nettet Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Vell, skal til trondheim i mårra å ta en tur innom japanphoto. Har de noen av disse baggene der? Til evt like billig pris som på nettet Er ikke sikker på om JP tar inn Think tank.. Vet bare at FV i Oslo gjør det. Du kan sjekke hjemmesiden til JP så ser du nok om de har det eller ikke. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Den så jo lekker ut. Jeg hadde egentlig ikke planlagt å kjøpe noen nybag, men den der må bare bestilles. Er utrolig fornøyd med min! Og som sagt, syntes den så enda bedre ut i virkeligheten Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Alle retrospective modellene til Think Tank ser jo pene ut. Min Retro 30 ser jo ut som en vanlig manpurse, men er fylt med godsaker! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hei. Eg har ein Lowepro Fastpack 350 til mitt Canon 7D og 70-200 f2.8 + ein gjeng andre objektiver. Kjøpte den på ebay for ca 700 kroner trur eg det var. No i dag trur eg du får den i Norge også, til ca samme pris. Du kan også ta med deg ein laptop i sekken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå