Timmy62 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) Hei Det blir første gang jeg prøver å bygge min PC, før jeg kjøper komponentene tenkte jeg det kunne være greit med noen kommentarer til hva jeg har valgt ut, jeg ønsker å ha muligheter til å kjøre de fleste spill. Kabinett: Fractal Design Define R3 Black Pearl Hovedkort: ASUS Crosshair IV Formula, Socket-AM3 Prosessor: AMD Phenom II X6 1055T Skjermkort: Sapphire Radeon HD 5770 1GB GDDR5 Minne: Corsair XMS3 DDR3 1600MHz 4GB CL9 Harddisk(er): Intel® X25-M SSD 80GB 2,5 Western Digital Caviar® Green™ 2TB Strømforsyning: Corsair HX 750W PSU Tilbakemeldinger mottas med takk Endret 1. april 2011 av Timmy62 Lenke til kommentar
Welcro Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Du trenger ikke 6 kjerner, med mindre du skal bruke det til noe helt spesielt. Gå for et sandy bridge oppsett istedet. Lenke til kommentar
Timmy62 Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Kommer nok til å bruke den til litt forskjellig, ikke bare spill. Prisen på prosessoren er heller ikke så avskrekkende, og jeg har egentlig bestemt meg for en AM3 sokkel, så da blir det et AMD alternativ som blir aktuelt. Jeg er mer usikker på grafikk-kortet siden de varier noe så veldig i pris. Det blir en vektlegging om prisen er verdt den ekstra ytelsen man får, men jeg vurderer å gå opp et hakk i prisklasse, med tak på 2000 for skjermkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå