**dp** Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) tok akkurat WR i 3DMark Vantage med tre kort i SLI, denne var endel enklere pga litt mindre motstand: http://3dmark.com/3dmv/3040587 Takk til www.digitalimpuls.no for skjermkort og cpu! Endret 1. april 2011 av **dp** 1 Lenke til kommentar
Slesko Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hahaha, AMAZING, helt vilt. Gratulerer så meget. Yöu Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Grattis! Får håpe du får 4way til å funke Lenke til kommentar
hu3cakewalkhu3 Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Gratulerer Har du startet med 4-way sli? Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 (endret) jeg møtte på noen problemer med 4-Way, derfor jeg tok 3-Way først. fikk enablet 4-way og alt, MEN fikk ikke kjørt en eneste benchmark før hele riggen trynet. Endret 1. april 2011 av **dp** Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Gratulerer med to verdensrekorder på kort tid! Lenke til kommentar
Skognisse Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 (endret) jeg møtte på noen problemer med 4-Way, derfor jeg tok 3-Way først. fikk enablet 4-way og alt, MEN fikk ikke kjørt en eneste benchmark før hele riggen trynet. Der er ikke relatert til den derre Asus ROG Expander kortet da, som lager problemer ? Ser at på 3way så kjører du uten det. Bare lurer , for har Rampage 3 Extreme selv. Og et spørsmål til, ang 3way screenshotet. Legger merke til at gpu speed er på 11** mhz vs 13** i 2-way. fører 3-way til at det er vanskeligere å holde like høy clock, eller er det ett kort som er svakere , så en må derfor kjøre ned alle 3 ? Eller er det rett og slett 3-way renderingen som setter stopper ? Hadde vært gøy å vite. vurderer å oppgradere til 3-way 480 gtx. Endret 2. april 2011 av Skognisse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå