Panerai Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 5 og 6 var kjempefine. Håper du har en fin tur i india. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 12. april 2011 Del Skrevet 12. april 2011 Det var bra det kom litt ordentlige reisebilder etter hvert. Jeg begynte å bli bekymret for mengden hotellrombilder i starten der Solnedgangen er som andre har sagt nydelig. Liker også det siste situasjonsbildet som på en subtil måte viser noen av kulturforskjellene. Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 12. april 2011 Forfatter Del Skrevet 12. april 2011 Fantastisk solnedgang. Solnedgangen med den dype blåtonenen er innertier for meg! Nice work! Helt nydelig solnedgang med en herlig blåtone! 10. april var et bilde som virkelig falt i smak, og spennende kontraster med de vestlige mot de indiske kvinnene Herlige India! Mye fine farger og spennende kontraster. Herlig blåfarge i solnedgangen! 6. april - Goa sunset var veldig pent. 5 og 6 var kjempefine. Håper du har en fin tur i india. Solnedgangen er som andre har sagt nydelig. Liker også det siste situasjonsbildet som på en subtil måte viser noen av kulturforskjellene. Takk folkens! Irriterer meg litt over at jeg bestemte meg for å prøve å timelapse solnedgangen - satte kamera på sRAW2 og begynte å skyte med tre sekunders intervall - det jeg ikke tok med i beregninga er at solnedgangen her i verden er kjempekort. Så har omtrent tre sekunder med ferdig video av solnedgangen - og ~75 bilder i 2.5mp oppløsning. Det var bra det kom litt ordentlige reisebilder etter hvert. Jeg begynte å bli bekymret for mengden hotellrombilder i starten der Hihi, når jeg først har bestemt meg for å være med på utfordring må jeg jo få tatt bilder uavhengig av hvor jeg oppholder meg. De siste par dagene har stortsett gått med til kjedelige (bildemessig iallefall) bedriftsreportasjer - men har skutt litt andre bilder også. Har dog ikke tid til å få sett igjennom de før jeg kommer tilbake til Norge i morra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå