egilh Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Synes dette ble veldig flott Lenke til kommentar
Marjhia Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Står virkelig treet plassert der? Likte det veldig godt, fantastisk med lyset mellom skyene, så det blir slike "kjegler". Godt komponert synes jeg. Lenke til kommentar
madzen Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Det er det beste bilde jeg sett på lenge!! Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Takker for fine kommentarer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Hva synes dere? At du kunne ha opplyst om at dette er et Photoshop prosjekt. Men manipulasjonen er fin, du har gjort en god jobb med denne.. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 5. april 2011 Forfatter Del Skrevet 5. april 2011 Hva synes dere? At du kunne ha opplyst om at dette er et Photoshop prosjekt. Men manipulasjonen er fin, du har gjort en god jobb med denne.. ja burde kanskje sagt at det var en manipulasjon, men alle bildene som er brukt er tatt selv. Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Jeg ville helst sett bildet uten treet. For min smak blir dette altfor midtstilt. Ellers var bildet nydelig Lenke til kommentar
ChristianL Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Det bildet er bare helt rått... :O Kan jeg spørre hvor mye du skal ha for en kopi på 70x100 cm Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Det bildet er bare helt rått... :O Kan jeg spørre hvor mye du skal ha for en kopi på 70x100 cm rundt 1000 -1500 krone Endret 6. april 2011 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå