HelenaN Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Whoa, den regnbuen er jo nesten psykedelisk! Lekkert bilde. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 18 April Noen kroner til en Stakkar? ISO100|1/500sek|f/5.6 Whoa, den regnbuen er jo nesten psykedelisk! Lekkert bilde. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 19 April Blå Kåpe ISO100|1/640sek|f/5.6 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Her har det visst skjedd litt av hvert siden sist jeg var innom. "In the Mist" fikk meg straks til å tenke på Leos Janacek's klaverstykke "In the Mists". Hvis det motsatte skulle skje, at jeg tenker på dette bildet neste gang jeg hører musikken, så går jeg ut i fra at du tar på deg all skyld. Jeg liker hvordan den bakerste trerekka glir gradvis ut i ingenting. De nærmeste trærne er selvsagt perfekt plassert. Skal jeg være ubehagelig pirkete, ville jeg faktisk ha gitt bildet en liten kontrast-piff med curves (selv om dette er noe paradoksalt siden et tåkebildet pr. definisjon skal mangle kontrast). Dette er smak og behag selvsagt. Sære vindusbilder. Dvs., det første er kanskje ikke så sært, men har et særdeles slitent inntrykk hvor egentlig alle elementene i bildet understreker nettopp dette. Det andre derimot er ikke noe jeg ser for mye av. Syyyyke gardiner, og ved en skjebnens lune, matchende farger der malingen har flekket av på vinduskarm og panel. Jeg vet ikke hva som kom først, traktorveien eller regnbuen. Men det ene leder i alle fall mot det andre. Sterk kontrast i fremtoningen 18. april. Lenke til kommentar
egilh Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Kommet noen flotte gatefoto her nå. Vet ikke hvor du finner disse, men bra fanget Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Virkelig flotte linjer i kystmiljøet 10. april - du kommer med gode argumenter for en fast 24mm. Pene linjer og komp i regnbuen, og herlige forfall-bilder av vinduer. Men - damen i den blå kåpa - kunne ikke det vært salige Trond Kirkvaag utkledd som Ingrid Espelid Hovig? Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 18. april var flott fanget! Likte også 15. april. Skikkelig styggfint Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Takker for mage fine tilbakemeldinger! Har ikke postet noe den siste tiden, men har plenty bilder å legge ut. Må bare få tid.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) 22 April Agnete Kjølsrud - Djerv 24 April Jens Kidman - Meshuggah 27 April Skriften på veggen 28 April Båtvrak 1 29 April Båtvrak 2 30 April 2 spiser is En smule uskarpt, men det får duge.. Har det travelt med andre bildeprosjekter akkurat nå, så det ble litt fort og gæli utvelgelse på slutten her. Fikk i det minste fullført en fin Aprilfest. Takker for alle tilbakemeldinger! Håper jeg har bedre tid til å følge bedre med i andres tråder neste gang! Endret 3. mai 2011 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå