Gå til innhold

Aprilfest 2011 - KSolfjeld - AF-S Nikkor 24mm f/1.4G ED

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Med det kremobjektivet der, bør man vente seg litt av hvert fra dine kanter. Og krem er det, da spesielt 1. april selvsagt, hvor du har skutt med åpen blender. Umulig å kritisere komposisjonen heller.

Stringent 2. april, med sterke farger. Bruker trådfiguren stokk?

3. april har mer å by på enn det man ser ved første øyekast. Tredelingen fungerer meget bra.

Refleksjonen 6. april får jeg ikke like godt tak på, men god dybde, og det er vanskelig å unngå beskrivelsen av gråværet.

7. april derimot, er av virkelig kvalitetsstoff. I hvert fall for en (som meg) som liker naturbilder. Rett og slett et flott sort/hvitt bilde.

Lenke til kommentar

Fin start, med interessante linjer i persienner, kontraster mellom is og gress, og symmetri i refleksjoner - og så klinker du til 7. april med et virkelig flott bilde - en aldeles nydelig silhuett, og deretter enda to perle-landskapsbilder, kjempefine i miniatyr, men som først åpner seg når man ser dem i større oppløsning - med smådetaljer på havna og en flott komponert riksvei med kontant linje fra venstre hjørne over i klatrende svinger langs fjellsiden, alt under flott himmel og spot-on eksponering. Får i alle fall meg virkelig til å savne naturen i Norge! Bravo!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...