LordArild Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Bruker: LordArild Deltagernivå: Pingle Utstyr: D300s og Nikkor 17-55mm f/2.8 Utfordring: Tenker jeg endelig skal sette kamera på M, manuell fokus osv... Har vært i A siden jeg fikk kameraet, og tenker at det er på tide å prøve en litt annen tilnærming. Skal jeg bruke blitz skal denne også stå i manuell. Ønsker meg selv lykke til med dette 2 Lenke til kommentar
netrex Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 ... Har vært i A siden jeg fikk kameraet, og tenker at det er på tide å prøve en litt annen tilnærming. Skal jeg bruke blitz skal denne også stå i manuell. Ønsker meg selv lykke til med dette Da er det på tide Lykke til! Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Da er man i gang. Stakk nesa rett utenfor verandaen, og knipsa litt. Blir nok litt mer innsats i løpet av helga, håper jeg. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 2. april 2011 Forfatter Del Skrevet 2. april 2011 Har lusket meg litt rundt i huset og nabolaget, og fant denne. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Satt for en gangs skyld i baksete i en bil. Er dog ikke tatt i M, da jeg glemte meg/syns det var viktigere å få bilde kontra det å ta det i manuell. Håper jeg kan bli tilgitt for dette Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 15. april 2011 Forfatter Del Skrevet 15. april 2011 Ser ikke ut til at jeg kommer til å fullføre årets aprilfest, grunnet at det er mye som har skjedd, og mye som skjer fremover.. Satser på at jeg kan fullføre neste fest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå