adale Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 I så fall fortell meg gjerne. Telefonen døde og jeg hadde ikke synkronisert på lang tid. Dermed mistet jeg masse fine bilder. Jeg er klar for å røske telefonen fra hverandre for å finne flash-minnet. Håpet mitt er at det finnes et verktøy ala det som finnes for IDE/SATA disker til å hente ut informasjonen. Lenke til kommentar
fiberkanin Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Er det absolutt 0 liv fra den, eller er bare skjermen knust ellerno' ? Ingen strøm eller lys/lyd? Om det er noe som helst liv i den, prøv Image Capture og kryss av for å automatisk laste ned bilder når den kobler til. Jeg klarte å bricke telefonen min engang, men fikk fortsatt hentet ut bilder fra den med image capture når den var påslått. Kan også prøve iPhone Explorer: http://www.macroplant.com/iphoneexplorer/ Lenke til kommentar
adale Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 ikke noe strøm etter 24timer lading. Den er utsatt for fuktskade. Har hørt det kan hjelpe å bruke en hårføæner på den. Skal prøve det Lenke til kommentar
petrus764 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hvis du ikke får liv i den, er det nok lite du kan gjøre. Lenke til kommentar
PineappleExpress Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 La den ligge å tørke, uten å lade den. Det dummeste du kan gjøre etter en fuktskade, er å prøve å skru den på. Skru den av, og la den være av, helst i en beholder ris som trekker opp fuktighet. Lykke til. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå