andjoha Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 plutselig oppstod følgene problem, og det har nå vart i ca. 1time Har adsl hos telenor.. dette skjer: 1. Jeg kobler til nettet, alt virker fint og er helt normalt. 2. Etter ca. 5min så logger msn'en seg av, irc'en logger seg av, og ingenting klarer koble seg til igjen + pop3 funker ikke mer + sikkert mange fler ting som ikke funker..., + noen websider funker ikke(som vg.no, og google.no), mens andre sider funker helt fint (f.eks dagbladet.no, dinside.no, og hardware.no).. 3. Kobler fra nettet, kobler til igjen, og det samme skjer på nytt.. funker i ca.5min, før punkt 2 skjer igjen. noen som har noen anelse om hva som er galt? Lenke til kommentar
ilex Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 jupp det samme skjer her. tror hw.no har problemer med det og, da avataren min ikke vises akkarat nå, den er på en server i utlandet. vet ikke om dette er telenor relatert? Lenke til kommentar
ilex Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 nei, dæven, der dukket den opp.. forsvinner sikkert om noen minutter igjen -_- Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 der kom det seg vist igjen... ettter å ha vært helt nede i 20min.. Lenke til kommentar
qvestus Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Har hatt de samme problemene... Det begynte i starten av helgen, og merket det senest til morgen i dag... (har bluecom) Lenke til kommentar
Mio Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Har ikke merket noen av disse problemene her enda. Sitter med Nextgentel her. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 ser ut til å være i orden nuh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå